ירושלים נותרה מושלמת באירופה עם 94:112 על ולוצלאבק

סולימאן בריימו, ג'יימס פלדין
סולימאן בריימו, ג'יימס פלדין | FIBA

האדומים מהבירה חזרו מפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה בזכות ערב מפלצתי של בריימו, שסיים עם 33 נקודות. בראון, שקלע 21, כיכב ברבע האחרון והכריע את המשחק. גם פלדין הצטיין, עם 23. חולון ניצחה בצרפת

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים שמרה הערב (רביעי) על מאזן מושלם בליגת האלופות של פיב"א, עם ניצחון על אנוויל ולוצלאבק הפולנית. ההגנה של האדומים לא ממש תפקדה במחצית הראשונה ובעקבות כך הם נקלעו לפיגור של 15 נקודות, אבל ערב מפלצתי של סולימאן בריימו וריצה משמעותית ברבע השני עזרו למחוק את הפער, כאשר ברבע האחרון, בליץ של ג'ייקובן בראון הוביל את הבריחה הירושלמית בדרך לניצחון רביעי במסגרת האירופית.

עודד קטש העלה בחמישייה את תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, טרנט לוקט, טיישון תומאס ומינדאוגאס קופשאס. סולימאן בריימו עלה תוך זמן קצר מהספסל וניסה להשאיר את קבוצתו בתמונה, אבל האורחים קלעו חמש שלשות כבר ברבע הראשון וסיימו אותו ביתרון 26:33. ההפגזה נמשכה גם ברבע השני ותוך פחות מארבע דקות, הפולנים עלו ליתרון שיא של 15 נקודות, אבל אז החלה הריצה הירושלמית, 1:14 בכיכובם של בריימו ופלדין, שהפכו את התוצאה. סל של אקס נס ציונה כריס דואו חתם את תוצאת המחצית – 52:53 לוולוצלאבק.

הרבע השלישי נפתח צמוד, אבל דקות טובות של טוני רוטן עזרו לפולנים לפתוח פער של שבע נקודות. בריימו ופלדין המשיכו להצטיין ויחד עם שלשה של בריימו, ירושלים הפכה שוב את התוצאה. אייזיאה קאזינס התעורר עם חמש נקודות וסל של בריימו על הבאזר קבע 76:81 לאדומים לקראת הרבע המכריע.


ירושלים עדיין מושלמת באירופה. ג'יימס פלדין (FIBA)

ג'ייקובן בראון פתח בסערה את עשר הדקות האחרונות – תחילה, שש נקודות מהירות שלו העלו את הקבוצה מהבירה ליתרון דו ספרתי ראשון והזעיקו פסק זמן פולני, שלאחריו הגארד הוסיף עוד שבע שהביאו את ירושלים ל-81:96, שש דקות לסיום. ההמשך הפך לגארבג' טיים, עד ל-94:112 בסיום.

הרבו לקלוע להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 33 נקודות, ג'יימס פלדין 23, ג'ייקובן בראון 21, טיישון תומאס 14, איזייאה קאזינס 9, תמיר בלאט 8.

שטרסבורג – הפועל חולון 86:81
בבית א' של ליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון התאוששה מההפסד השלישי ברציפות שלה בזירה מקומית וגברה על שטרסבורג בחוץ. הצרפתים הובילו בשלוש נקודות ברבע השלישי, אבל הסגולים יצאו לריצת 2:17 ששינתה את המשחק והעלתה אותם ל-48:60. ההפרש צמח ל-15 בהמשך, אבל המארחת התקרבה ברבע האחרון. כדקה לסיום, מרקוס פוסטר הפגין קור רוח וצלף שלשה שגמרה את הסיפור. מלאקאי ריצ'ארדסון הוביל את שחקניו של שרון דרוקר עם 17 נקודות, לטאביוס וויליאמס הוסיף דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי