קטש: "לא הגבנו טוב לאתלטיות ולאגרסיביות של הצרפתים"

עודד קטש עם שחקני הפועל ירושלים
עודד קטש עם שחקני הפועל ירושלים | FIBA

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את היכולת בהפסד 75:81 לפו אורטז שהרס את המאזן המושלם באירופה: "אפשר להגיד שזה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו". זלמנסון: "כמו שלא מדברים אחרי ניצחונות, כך גם אחרי הפסדים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים כבר לא מושלמת באירופה. האדומים ספגו אתמול (שלישי) את הפסדם הראשון העונה בליגת האלופות של פיב"א עם 81:75 לפו אורטז בחוץ ולמרות שנותרו במקום הראשון בבית, יחזרו לארץ מאוכזבים.

המאמן עודד קטש סיפר: "למרות התוצאות בבית ידענו שאנחנו באים למשחק קשה בצרפת, הקבוצות הצרפתיות מאוד אתלטיות, מאוד אגרסיביות ולא הגבנו טוב לזה. לא נכנסנו לשטף ההתקפי שלנו. אפשר להגיד שזה לא המשחק הכי טוב שלנו. יש לנו עוד הרבה דברים לתקן וצריך להחזיר את ההפסד הזה למקומות אחרים".

עידן זלמנסון אמר: "הפסד לא קל, הגענו לא מוכנים. הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו. לא כיף, אבל נלמד מהמשחק הזה ונתקדם קדימה למשחק הבא בגביע נגד הפועל תל אביב. כמו שלא מדברים יותר מדי אחרי ניצחונות, כך גם אחרי הפסדים".

זלמנסון מנסה לגבור על ההגנה הצרפתית.
זלמנסון מנסה לגבור על ההגנה הצרפתית. "הגענו לא מוכנים" (אתר FIBA)

לקבוצה יהיו מספר ימי מנוחה להירגע לפני יום ראשון, אז תארח את הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע. המשחק הבא בליגת האלופות יהיה ברביעי שאחריו, אצל סן פאבלו בורגוס הספרדית שתקווה לחזור למאזן חיובי כשתתארח הערב אצל א.א.ק. אתונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי