ירושלים המריאה לספרד: "חשוב לעשות תוצאה טובה לפני מכבי"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

האדומים מהבירה רוצים לחזור לנצח בזירה האירופית לפני רבע גמר הגביע בשבוע הבא, קטש על היריבה סן פבלו בורגוס: "קבוצה בסגנון דומה לשלנו, צריכים להיות מוכנים להגנות שלהם"

(גודל טקסט)

לאחר שהבטיחה את מקומה בשלב שמונה האחרונות של בגמר גביע המדינה, הפועל ירושלים המריאה היום (שני) לספרד לקראת המפגש עם סן פבלו בורגוס במסגרת המחזור השישי בליגת האלופות של פיב"א. הירושלמים רשמו בשבוע שעבר את הפסד הבכורה שלהם במפעל כשנכנעו לפו אורטז בחוץ וינסו לשוב למסלול הניצחונות בזירה האירופית, כדי לשאוב ביטחון לקראת הקרב נגד מכבי תל אביב שמצפה להם בשבוע הבא.

בשורות הספרדים ישנו פרצוף אחד מוכר להפועל ירושלים, זה של ג'יי פי טוקוטו שכיכב בשנה שעברה במדי הפועל אילת. שחקנים בולטים נוספים של בורגוס הם הסנטר ארל קלארק, ששיחק אשתקד ביורוליג במדי בודוצ'נוסט, וויטור בניטה, רכזה של נבחרת ברזיל. הספרדים גברו 72:85 על ריאל בטיס במחזור הליגה האחרון ובכך קטעו רצף של שישה הפסדים בכל המסגרות. את ליגת האלופות הם פתחו עם שני ניצחונות, אך נכנעו בשלושת המשחקים האחרונים.

מאמן האדומים מהבירה עודד קטש אמר לפני ההמראה: "בורגוס קבוצה שמשחקת בסגנון די דומה לשלנו, עם שחקנים שאוהבים לחלוק את הכדור יודעים ולקבל החלטות. הם שומרים בכל מיני הגנות לא קונבנציונליות וצריך להיות מוכנים לזה. אנחנו בשבוע אינטנסיבי, חשוב לנו לעשות תוצאה טובה במשחק חוץ לקראת רבע גמר הגביע".


ירושלים רוצה לחזור לנצח באירופה. תומאס (הפועל "בנק יהב" ירושלים)

טיישון תומאס הוסיף על היריבה: "הם מאוד אתלטיים, יודעים להניע את הכדור ומשחקים הגנות שונות אז אנחנו צריכים להיות מוכנים להתמודד נגד כל מיני סוגים של שמירה. בשני המשחקים האחרונים פתחנו לא טוב, זה עניין של ריכוז וכל אחד צריך להביא את עצמו למקסימום דריכות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי