זר ראשון לבני הרצליה: הרכז קנדל אנתוני חתם לעונה הקרובה

קנדל אנתוני
קנדל אנתוני | בני הרצליה, רשמי

הגארד האמריקני (26, 1.73) יחזק את הקבוצה של מיקי גורקה בניסיון לחזור לליגת העל: "אביא את המחויבות והעבודה הקשה כפי שעשיתי בכל מקום". המאמן: "התרשמנו מהיכולות שלו בליגה הצרפתית החזקה"

(גודל טקסט)

בני הרצליה קרובה להשלים את הסגל לעונה הקרובה. הקבוצה שירדה לליגת המשנה לאחר 27 שנים שואפת לעלות בחזרה תוך עונה אחת ולאחר שהודיעה בתחילת השבוע על הצטרפותו של אופק מלכה, היום (שישי) היא בישרה על החתמת הזר הראשון שלה: הרכז האמריקני קנדל אנתוני (26, 1.73 מ'). הקבוצה מהשרון תקווה לצרף שחקן פנים זר בשבועות הקרובים.

אנתוני הוא בוגר מכללת ריצ'מונד, בה שיתף פעולה עם פורוורד הפועל חולון טי.ג'יי קליין ועשה דרך מרשימה שכללה את בחירתו לרוקי העונה במחוז האטלנטיק 10 ולחמישייה הראשונה של המחוז ב-2015. מאז תחילת הקריירה המקצוענית שלו הוא עבר בטורקיה, צ'יכה וברזיל ואת העונה האחרונה חילק בין איסלנד לצרפת.

"אני שמח מאד להגיע לישראל ולהצטרף למועדון נהדר כמו בני הרצליה", אמר אנתוני לאחר החתימה, "אני לא יכול לחכות כבר לפגוש את החברים לקבוצה והאוהדים. אני מבטיח להביא את המחויבות והעבודה הקשה למגרש כמו שעשיתי בכל מקום שבו שיחקתי ומצפה לעונה מלאה ברגעים מרגשים והצלחות".

מאמן הקבוצה מיקי גורקה: "אני שמח שהצלחנו לצרף את קנדל לשורותינו, שחקן שהתאים בדיוק למה שחיפשנו. התרשמנו מאוד מהיכולת שלו לבוא לידי ביטוי בליגה חזקה כמו הליגה הצרפתית, ואני מאמין שהוא יצליח להציג את מגוון היכולות שלו גם בעונה הקרובה כדי לסייע לנו להשיג את המטרות שעומדות בפנינו".

רכז כבר יש, עכשיו נותר להחתים סנטר. מיקי גורקה (עדי אבישי)
רכז כבר יש, עכשיו נותר להחתים סנטר. מיקי גורקה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי