בארה"ב מגחכים: "סטף קרי ריסק את רודי גובר בבלנדר הלילה"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

האמריקאים התלהבו מההצגה של הרכז שהכניס את הצרפתי של יוטה לפוסטר מהסוג השמור לרכזים, וגם: זיכרונות מהקבוצה האלמותית של גולדן סטייט ב-2007

(גודל טקסט)

גולדן סטייט חזרה ממנוחה ארוכה אחרי הסוויפ נגד פורטלנד היישר אל סדרת חצי גמר המערב, היריבה – יוטה ג'אז. החבורה מסולט לייק סיטי הגיעה לאוקלנד ונוכחה כי הווריורס הם ממש לא הקליפרס, ועל מנת לעשות משהו בסדרה הם ייצטרכו לתת אקסטרה מאמץ.

הווריורס מצידם חגגו עשור לקבוצה מפורסמת אחרת שלהם, שב-2007 הדיחו מהמקום השמיני את דאלאס מאבריקס בסדרה בלתי נשכחת, והעפילו לחצי גמר המערב כדי להיות מודחים נגד אותה יוטה ג'אז.


סטפן ג'קסון, אחד מכוכבי הסדרה האגדית ההיא אמר: "לכולנו היה משהו להוכיח והאמנו אחד בשני כדי להראות לאנשים שהם טועים לגבינו". הקבוצה ההיא נודעה בזכות הסלוגן שלה: "אנחנו מאמינים", וזה הקו שהולך איתה עד היום, סטף קרי אמר בהקשר הזה: "כשהגעתי לפה לראשונה כולם דיברו רק על: 'הם תצליחו לעשות מה שהמאמינים עשו'?"

קרי לא שקע רק בעבר, ורשם הלילה עוד מהלך לפנתיאון. הרכז תפס קורבן את רודי גובר לקראת סוף המחצית הראשונה, ובשלושה שינויי כיוון זרק אותו בקלילות שהצטלמה נהדר עבור הצופים. ברשתות החברתיות לעגו לצרפתי הגבוה, ותגובה ציורית במיוחד היתה: "או אלוהים קרי שם את רודי גובר בבלנדר הלילה".


קרי במחווה ל
קרי במחווה ל"קבוצת המאמינים" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי