לברון: "זה לא הזמן להתייחס לעתידי, אני לא יודע"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד קאבלירס התייחס לעתידו במסיבת העיתונאים לאחר איבוד האליפות והוסיף: "מגיע לגולדן סטייט, היא הקבוצה הכי טובה בשלוש השנים האחרונות". אירווינג: "הגיע להם לנצח, אין תירוצים"

(גודל טקסט)
הפנים של לברון ג'יימס בסיום סדרת גמר ה-NBA אמרו הכל. הוא עשה את הכל על הפרקט, היה האחראי לכך שקליבלנד התקרבה לגולדן סטייט ולרגעים אף היה נדמה שעם שחקן כמוהו היסטוריה עוד יכולה להירשם ומהפך נראה אפשרי, אבל בסופו של דבר הוא נכנע בפעם החמישית בסדרת גמר ואחרי האליפות שהשיג במו ידיו בשנה שעברה, שוב הוא נאלץ להסתפק במקום השני.


41 נקודות קלע הלילה לברון במשחק החמישי בסדרה, בנוסף גם קטף 13 כדורים חוזרים ומסר 8 אסיסטים ובפעם החמישית בקריירה סיים פלייאוף עם ממוצע של למעלה מ-30 נקודות למשחק, למעשה הפך לראשון בהיסטוריה שמסיים את הפלייאוף עם ממוצע של טריפל-דאבל – ולמרות כל זאת הוא בחר לתת את הכבד לאלופה גולדן סטייט ואמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק.




"נתתי הכל על המגרש בכל משחק כך שאין לי שום סיבה להוריד את הראש", אמר ג'יימס בפתח דבריו במסיבת העיתונאים, "אין לי סיבה לבדוק מה יכולתי לעשות טוב יותר. עשיתי את המקסימום, אבל זה לא הזמן שלי עכשיו. הם הוכיחו מי הקבוצה הכי טובה ב-NBA בשלוש השנים האחרונות. מעציב אותי עבור השחקנים שלא זכו באליפות, אבל זה המצב. זה לא הזמן להתייחס לעתידי, אני לא יודע מה יהיה. זאת שאלה קשה.






לברון וג'יי.אר סמית'. "הווריירס הקבוצה הכי טובה במשך שלוש שנים" (AFP)


חברו לקבוצה קיירי אירווינג, שסיפר כי פגיעה בברכו הקשתה עליו לזרוק, שפע במחמאות לגולדן סטייט וללברון: "הם ניצחו אותנו בצורה הוגנת וצריך לתת להם את הקרדיט על כך. אין תירוצים. לברון השאיר את הכל על הפרקט וכל אחד מחברי הקבוצה יכול להיות גאה בעצמו ובארגון הזה".


המאמן טיירון לו: התייחס להפסד במשחק השלישי: "אני לא רואה פערים גדולים בין הצדדים, אבל כשהיינו צריכים לנצח אותם לא עשינו זאת. כאן מאוד קשה לנצח אותם, אתם יודעים את זה. היו לנו איבודים וזריקות לא טובות, זו הסיבה להפסד. כשיש לך שחקן כמו קווין דוראנט זה קל יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי