שוליית הקסם: עומרי כספי סיכם לעונה במדי אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס

כספי
כספי | צילום: AFP

הזדמנות לטבעת: הפורוורד הישראלי נודד לאלופה לאחר שסיכם בקבוצה מאוקלנד, ישתכר 2.1 מיליון דולר בעונה ויסייע לסטף קרי וקווין דוראנט בנסיון לשמור על האליפות

(גודל טקסט)
הזדמנות ממשית לצלחת. אחרי עונה מסויטת עומרי כספי נודד לאלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס במדיה סיכם הלילה (בין שלישי לרביעי) לעונה אחת. הפורוורד הישראלי ישתף פעולה עם סטף קרי, קווין דוראנט והחברים ויוכל לקטוף טבעת אליפות. השכר גם כן לא רע: 2.1 מיליון דולר בעונה הזו.


רשמית הווריירס עדיין לא הודיעו על צירופו של כספי כשהם עדיין עמוק בפגרה אבל אחרי החוזה המשודרג המפלצתי של סטף קרי שירוויח 201 מיליון דולרים בחמש עונות וההסכמה של קווין דוראנט להפחית בשכרו על מנת להישאר באוקלנד, גם כספי ייכנס לרוטציה בצוות המסייע של הווריירס.




הפורוורד הישראלי בן ה-29 יגיע לתחנה שישית ב-NBA דווקא אחרי עונה פחות טובה במהלכה הועבר מסקרמנטו בטרייד לניו אורלינס, נפצע במשחק הבכורה שלו ונחתך מהפליקנס וסיים את העונה בקול ענות חלושה אצל מינסוטה טימברוולבס.


Free agent forward Omri Casspi has agreed to a one-year deal with Golden State, league sources tell ESPN.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) July 4, 2017

כספי החל את קריירת ה-NBA שלו במדי סקרמנטו שבחרה בו במקום ה-23 בדראפט 2009. הוא הספיק לרשום שנתיים בקליבלנד, שנה ביוסטון וגם לשוב לסקרמנטו לקדנציה נוספת.



כספי, אחרי עונה רעה הגיע הדובדבן (AFP)


גולדן סטייט ווריירס היא אלופת ה-NBA המכהנת לאחר שזכתה לאחרונה בעוד תואר בתום 1:4 על קליבלנד בסדרת הגמר. בסך הכל מחזיקה הקבוצה מקליפורניה בחמש אליפויות מהן שתיים בשלוש השנים האחרונות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי