לברון: 'האדם הזה' מנסה לפלג בינינו, ארה"ב שייכת לאנשים

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד עקץ את הנשיא במסע"ת: "לא אכפת לו שאנחנו בימים שגזע וצבע לא חשוב". על קיירי: "ניסיתי לעשות הכל כדי לסייע לו להישאר". ווייד? "יהיה נהדר אם יגיע". ומה עם עזיבה שלו?

(גודל טקסט)

בצל הסערה מסביב לדונלד טראמפ, כוכב קליבלנד קבאלירס, לברון ג'יימס קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים בה התייחס לשלל סוגיות ובהן לנשיא ארצות הברית אותו כינה "האדם הזה": "אנשים הם שמריצים את המדינה הזו. לא אדם אחד ובטוח שזה לא הוא. 'האדם הזה' ממשיך לנסות להפריד בינינו".

האחדות של הספורט האמריקני נגד טראמפ: "מה שספורט יכול לעשות עבור כל אחד הוא מדהים. לא משנה הגזע, המוצא, אמונה. אנשים מוצאים אושר בספורטאים ולא משנה מהיכן הם. נשיא ארה"ב זו העמדה החזקה בעולם ואנחנו בתקופה שבה אנחנו כספורטאים יכולים לקרב אותנו לבני נוער. שילכו וירגישו בנוח שהם לא נשפטים לפי צבע עור או גזע שלהם. אבל לו לא אכפת".

העזיבה של קיירי אירווינג: "היו לי איתו הרבה שיחות כששמעתי שהוא רוצה לעזוב.  ניסיתי לעזור לו ככל שאני יכול. אין משהו שיכולתי לעשות יותר טוב כדי לעזור. המאמן התחלף, המנהל המקצועי. יש הרבה אמוציות שעוברים לי בראש. ניסיתי לעזור לו להיות הטוב ביותר שהוא יכול להיות. מנהיג טוב יותר, סקורר טוב יותר, שחקן הגנה יותר טוב, שחקן שנלחם על הפרקט טוב יותר. הייתי מוכן להעניק לו את המפתחות בנקודה מסוימת. מאחל לו את הטוב ביותר".

השמועות על עזיבה שלו: "אני יושב כאן במדים האלה. מוכן להוביל את החבורה הזו לאליפות, להיות בעמדה שבה נהיה הכי טובים. יש לי אפשרות להיות שחקן חופשי בקיץ, אבל לא אשקר לשחקנים ולאוהדים, כרגע אני כאן, יש לנו צוות נהדר ועד הקיץ יש לי מטרות".


טראמפ, לברון לא ממש סופר אותו (AFP)

צירוף דוויין ווייד: "זה יהיה נהדר שהוא יהיה כאן. הוא יביא עוד DNA של אליפות לקבוצה הזו. יש לו ראש של כדורסל שיכול לסייע. דיברתי איתו כל הקיץ, זה תלוי בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי