"אפילו מייקל ג'ורדן לא השפיע על המשחק כמו סטף קרי"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

ארה"ב בטירוף מהקאמבק האדיר של כוכב גולדן סטייט ב-128:141 על ממפיס. כל התגובות והמספרים מהערב המטורף. וגם: החזרה של כספי והתגובה המצחיקה

(גודל טקסט)
כמה שגולדן סטייט חיכתה לשובו של סטף קרי. הגארד הנפלא חזר לאחר היעדרות של 11 משחקים והפציץ 38 נקודות כולל 10 מ-13 ל-3 ב-128:141 הלילה (בין שבת לראשון) על ממפיס.


תגובות
קרי: "לפני המשחק חשבתי כמה אני מבורך לשחק כדורסל למחייתי ולשחק עם החבר'ה האלה. זה מרגיש כל כך טוב לשחק ואני מקווה להישאר על הפרקט הרבה זמן. ידעתי שלא אהיה ב-100 אחוז כשירות, אבל הרגשתי שאני יכול לשחק. הגוף שלי הרגיש הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. העבודה של הצוות הרפואי עזרה לי מאוד ויכולתי להיות ישר בקצב הנכון. היה לי כיף על המגרש. אנחנו עם המאזן הטוב בליגה ונמשיך להתקדם לעבר המטרה הגדולה שלנו".




דוראנט: "הוא פשוט מיוחד. אנשים חושבים שהוא יכול רק לזרוק שלשות, אבל השליטה שלו בכדור מדהימה. אי אפשר להאמין. שלושה שבועות בחוץ לא יפגעו בשטף של המשחק לשחקן שעושה את זה 20 שנה ברציפות".


קר: "אפילו ממפיס קלעה 15 מ-21 ל-3 רק בזכות שסטף היה באולם. אפשר להרגיש את זה באווירה במגרש. הכל שונה, הטמפו, האנרגיה והקהל משתגע. הוא מיוחד. אם להיות כנים, הוא מביא משהו אחר ממה שאי פעם מישהו הביא. היו הרבה שחקנים ששלטו במשחק בדרכים שונות. שאקיל ומייקל ג'ורדן למשל, אבל אני לא זוכר אף אחד שהשפיע על המשחק בצורה הזאת".


סטף קרי. גם ג'ורדן לא השפיע כמוהו (AFP)
סטף קרי. גם ג'ורדן לא השפיע כמוהו (AFP)


מספרים
* זה היה המשחק ה-16 בקריירה של קרי עם תשע שלשות ויותר. הכי הרבה מאז שהונהגה קשת ה-3 ב-NBA.


* זו הייתה הפעם העשירית בה קרי קלע 10 שלשות במשחק אחד, יותר מכל שחקן אחר אי פעם. אף שחקן העונה לא הגיע לנתון הזה.


* עד היום רק שני שחקנים קלעו 38 נקודות, או יותר, במשחק החזרה שלהם מפציעה שנמשכה יותר מעשרה משחקים – אקס הפועל תל אביב נייט רובינסון ובוב מקאדו.


Omri Casspi said he'll return tonight (along with Steph) after missing last game with an ankle injury: "You see all the excitement about my return?"

— Anthony Slater (@anthonyVslater) December 31, 2017


והיה גם את עומרי כספי שחזר הלילה מפציעה. הפורוורד הישראלי קלע 7 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 0 מ-1 ל-3, 1 מ-1 מקו העונשין), לקח 3 כדורים חוזרים, מסר אסיסט אחד וחסם פעם אחת. "אתם רואים איך כולם מתרגשים משובי", אמר כספי בחיוך בסיום המשחק.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי