עומרי כספי סיכם על חוזה לעונה אחת בממפיס גריזליס

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הנציג הישראלי ב-NBA, שנחתך מגולדן סטייט במהלך העונה האחרונה, יצטרף בשנה הבאה לקבוצה של מארק גאסול שתהיה התחנה השביעית שלו בליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)
עומרי כספי סיכם הבוקר (ראשון) במדי ממפיס גריזליס מה-NBA על חוזה לעונה אחת, כך דיווח כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי. זאת תהיה הקבוצה השביעית בה משחק כספי מאז הגיע לליגה הטובה בעולם ב-2009, אחרי סקרמנטו (שתי קדנציות), קליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, מיניסוטה וגולדן סטייט.


את העונה הוא פתח באלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס, במדיה רשם 53 משחקים בעונה הסדירה והעמיד ממוצעים נאים של 5.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים, ואסיסט ב-14 דקות, ואף פתח בחמישייה בשבעה משחקים. לצערו, הפציעות שלו ובסגל הקבוצה הכריעו בסופו של דבר, מה שגרם למאמן סטיב קר לוותר עליו ממש לפני הפלייאוף כדי לפנות מקום לקווין קוק.


החתימה של הישראלי בגריזליס הייתה מעט מפתיעה, כשמי שקושר לקבוצה לאחרונה היה קנטביוס קלדוול-פופ מלוס אנג'לס לייקרס. שמות נוספים שעשויים לנחות בקבוצה הם הגארד של הפועל ירושלים בעבר ושל לוס אנג'לס קליפרס בהווה, אייברי בראדלי, כשגם אקס נוסף של סקרמנטו, טייריק אוואנס, שכבר נמצא בקבוצה, עשוי להמשיך.

Free agent forward Omri Casspi has agreed to a one-year deal with the Memphis Grizzlies, league sources tell ESPN.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) 1 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי