גולדן סטייט ב-0:2 על יוסטון, מילווקי השוותה ל-1:1 נגד בוסטון

דריימונד גרין, קליי תומפסון
דריימונד גרין, קליי תומפסון | AFP

האלופה הובילה לכל אורך המשחק בדרך ל-109:115 משכנע, דוראנט קלע 29 ומנגד הארדן נפגע בעינו במהלך המשחק וסיים עם מספר נקודות זהה. הבאקס הביסו בביתם 102:123 הודות לריצה אדירה של 2:28 במחצית השנייה

(גודל טקסט)

לילה ארוך של NBA מאחורינו, ובסיומו גולדן סטייט ווריירס ביתרון 0:2 מבטיח על יוסטון רוקטס לפני שסדרת חצי גמר המערב עוברת לטקסס, ואילו במשחק המוקדם הייתה זו מילווקי באקס שהתאוששה מההפסד במשחק הראשון, דרסה את בוסטון סלטיקס והשוותה את הסדרה ל-1:1.

גולדן סטייט ווריירס – יוסטון רוקטס 109:115 (0:2 בסדרה)
אחרי שהמשחק הראשון בסדרה הסתיים בטונים צורמים ובמה שנראה כמו טעות שיפוט קשה שידובר עליה עוד רבות, הפעם האלופה שלטה לכל אורך המשחק, הובילה בבטחה והכפילה את יתרונה על הרוקטס. למעשה, כל שחקני החמישייה של הווריירס קלעו מעל 15 נקודות (101 נקודות יחד) וגם כאשר האורחים כבר הצליחו לקצץ פער דו ספרתי, היו אלה בעיקר קווין דוראנט וקליי תומפסון שדאגו לשמור שהצופים באולם באוקלנד יישארו שלווים. גם העובדה שג'יימס הארדן, כוכב יוסטון, נפגע בעינו כבר ברבע הראשון ושיחק בשלבים רבים של המשחק כשהוא רואה בעין אחת, סייעה לאלופה.

למרות הפגיעה הצליח הארדן להוביל את קבוצתו עם 29 נקודות, כריס פול הוסיף 18 ואריק גורדון 15, אבל זה לא הספיק מול ה-29 של דוראנט ששוב הצטיין בקבוצתו של סטיב קר. כאמור, כמו KD, כל החמישייה של גולדן סטייט קלעה בספרות כפולות, כך שקליי תומפסון קלע 21, סטף קרי 20, אנדרה איגואדלה 16 ודריימונד גרין הוסיף 15 נקודות.


יכולת טובה של הארדן, גם כשהוא פצוע בעינו, לא הספיקה לרוקטס (AFP)


דוראנט ופול (AFP)

מילווקי באקס – בוסטון סלטיקס 102:123 (1:1 בסדרה)
מחצית שנייה אדירה של הבאקס, שכללה ריצת 2:28, סיפקה ליאניס אנטטוקומפו מעין נקמה קטנה על המשחק הראשון ובכך סדרת חצי גמר המזרח נגד הסלטיקס ב-1:1. אחרי הפתיחה מאוד חלשה של מילווקי במשחק הראשון, הפעם היא לא אפשרה לאורחת לנצל את הפתיחה הטובה כדי לברוח, ניצלה בעיקר את חולשתו של קיירי אירווינג ובדקות הסיום של הרבע השלישי ופתיחת הרבע הרביעי כאמור רשמה את אחת הריצות האדירות של העונה.

אנטטוקומפו, כמובן, הוביל את קלעי הבאקס עם 29 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, הסתייע בכריס מידלטון שקלע 28 ומהן שבע שלשות מ-10 ניסיונות. גם אריק בלדסו בלט עם 21 נקודות, בעוד מרקוס מוריס עם 17 נקודות בלבד הוביל את קלעי בוסטון, כאשר אירווינג סיים עם 9 בלבד וטייטום הוסיף 2 נקודות ותו לא.


אנטטוקומפו עולה לסל ללא הפרעה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי