סוכנו של דוראנט: "קווין לא בטוח ב-100% היכן יחתום בקיץ"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

נציגו של הכוכב טען שהוא כלל לא בטוח לגבי העתיד שלו ושהוא לא חושב על זה כרגע: "הוא עסוק באימונים ומשחקים". בעלי הווריורס, ג'ו לייקוב: "אנחנו אוהבים את דוראנט ותומפסון ומתכוונים להשאיר אותם"

(גודל טקסט)
שוק השחקנים החופשיים ב-NBA טרם נפתח, אך כמעט כל אוהד בענף תוהה כבר זמן רב היכן ישחק קווין דוראנט בעונה הבאה. בעצם, גם ריץ' קליימן, סוכנו של KD, לא יודע את התשובה לשאלה הזו. קליימן אמר לעיתון בארה"ב כי עתידו של דוראנט בליגה לא ברור בכלל. אחת הסיבות העיקריות להשערות כי הפורוורד ילבש את מדי ניו יורק, היא העובדה שקליימן אוהד את הניקס מזה שנים רבות. "הנושא הזה לא 100% סגור כרגע. אני מחכה לקווין, זו האמת", אמר הסוכן, "יש תחושה שהכל מתנהל כמו משחק שחמט. אבל כשאתה מגיע לרמת הכדורסל של קווין, הוא לא יכול לברוח מהפוקוס. הוא מתחמק מעוד הרבה דברים כרגע. הוא לא עסוק בעתיד שלו כרגע, אלא במשחקים ובאימונים. הוא באמת לא יודע וגם אני לא".


אתמול (שלישי) אמר בעלי גולדן סטייט ג'ו לייקוב שהוא ינסה להחתים את דוראנט וקליי תומפסון, עוד שחקן היוצא לשוק החופשי, על חוזים חדשים. "העונה עדיין נמשכת", אמר לייקוב, "עוד לא סיימנו. אין לי רעיונות או מידע למסור. אנחנו אוהבים את קליי ו-KD ומתכוונים לנסות להשאיר אותם, נקודה. אני בטוח לגבי שניהם. אבל יש להם את זכות הבחירה לעשות מה שהכי טוב עבורם, הם הרוויחו את הזכות הזו. המטרה שלנו היא להשאיר את הסגל הקיים ביחד, אנחנו די טובים".


בעוד החלטתו של דוראנט לגבי הקבוצה הבאה שלו נשארת בסימן שאלה, הבריאות שלו מהווה דאגה גדולה במהלך הפלייאוף הנוכחי. דוראנט עזב את המשחק החמישי בסדרה נגד יוסטון, לאחר שסבל ממתיחה בשריר התאומים ולא חזר לשחק מאז. לאחר בדיקה שנערכה לו לפני משחקים 3 ו-4 בסדרה נגד פורטלנד, מאמן האלופה סטיב קר הצהיר כי "הפציעה רצינית יותר ממה שחשבנו". כשנשאל האם דוראנט ישחק בסדרת הגמר, ריץ' קליימן אמר שהמצב הבריאותי שלו טוב אך הוא אינו בטוח לגבי זה: "האם אני מאמין שישחק? לא יודע, אני באמת מקווה שכן".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי