ניק נרס: "קייל לאורי משחק עם כאבים, קוואי לנארד מרגיש טוב"

קייל לאורי
קייל לאורי | AFP

מאמן טורונטו, שתנסה לעלות ל-2:3 בגמר המזרח, עדכן על מצבם הבריאותי של כוכביו והחמיא לרכז: "הוא מספק מפגן קשיחות". התנהגותו של דרייק ממשיכה לקבל תשומת לב, בודנהולצר: "אין מקום לאוהדים בתוך המגרש"

(גודל טקסט)
לא מעט עניין היה סביב הצליעה של קוואי לאנרד בשני המשחקים האחרונים של סדרת גמר המזרח נגד מילווקי, אך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק החמישי שייערך הלילה (בין חמישי לשישי), הבשורה מפי מאמן טורונטו ניק נרס נשארה אותה אחת – הכוכב כשיר ומוכן להתמודדות: "הוא מרגיש טוב", אמר נרס, "אין דאגות בשלבות זה. הוא בסדר".


למרות זאת, המאמן לא יכול היה להגיד את אותו הדבר לגבי הרכז שלו, קייל לאורי, שסוחב פציעה באגודל כף ידו השמאלית מאז סדרת חצי הגמר נגד פילדלפיה. לאורי לובש מאז מין כפפה מיוחדת שעוצבה עבורו על מנת לזרז את תהליך ההחלמה, אבל נרס הודה כי הכוכב שלו משחק עם כאבים: "ידו של קייל לא במצב מזהיר, היא פגועה וזה גורם לו לכאבים חזקים, אבל נראה שהוא מצליח להסתדר עם זה ולעשות מה שהוא יכול. כמובן שהוא קולע ומשחק מצוין, אנחנו רואים חתיכת מפגן קשיחות מצדו והוא מראה שהוא רוצה לעלות לפרקט ולעזור לקבוצה בכל דרך שהוא יכול", אמר האיש של הראפטורס על הקווים.



לאורי המטיר 12 נקודות מהירות ברבע הראשון של המשחק הרביעי ועזר לקבוצתו לעלות ליתרון. לאחר מכן, הוא הוסיף עוד שש לקראת סוף הרבע השני, ששמרו את טורונטו על העליונה בהפסקה. הפתיחה החמה של הרכז עזרה להכניס את שאר הצוות המסייע של הקנדים לעניינים, מה שהיה חיוני במיוחד לאור העייפות הבולטת של הצמד ששיחק מעל 50 דקות במשחק השלישי, לאנרד וסיאקם.


 מרגיש טוב. קוואי לנארד (Gettyimages)
 

הראפטורס, אם כן, יישארו מפוקסים במשימה בה כשלו בשני המשחקים הראשונים בסדרה: להשיג ניצחון במילווקי. הבאקס רשמו שני הפסדים רצופים בפעם השנייה בלבד השנה והם טרם נוצחו שלוש פעמים רצופות. אם הקבוצה מקנדה תשיג את המטרה שלה, היא תקבל הזדמנות להעפיל לגמר NBA ראשון בתולדותיה, במשחק השישי שייערך בביתה בין שבת לראשון.


בינתיים במחנה היריב, מייק בודנהולצר התייחס לפרובוקציות מצד הראפר דרייק כלפי יאניס אנטטוקומפו. כשנשאל לגבי המעשים של הסלב, המאמן הגיב: "אני רואה את זה בחלק מפסקי הזמן. לא שמעתי על אף בן אדם שנוכח במשחק, חוץ ממאמן או שחקנים, שיש לו גישה לפרקט. אני לא יודע כמה הוא נכנס למגרש, מה שבטוח הוא שאין שם מקום לאוהדים. יש סיבה ששרטטו קווים וגבולות. הליגה משתלטת על הדברים האלה בדרך כלל. רואים אותו נכנס לפסקי הזמן, או מדבר עם השופטים. אי אפשר לפספס את זה". למרות זאת, לא נראה שבודנהולצר התקומם על התעלולים של דרייק יותר מדי: "האמת שאני לא חושב על זה יותר מדי, יותר חשוב לי להתרכז בקבוצה שלי ובמשימה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי