קליי תומפסון: "לא רואה את עצמי מחמיץ את המשחק הבא"

קליי תומפסון
קליי תומפסון | Gettyimages

גולדן סטייט רשמה 104:109 בטורונטו והשוותה את סדרת הגמר ל-1:1, מי שהוביל את האלופה לניצחון התייחס לפציעה שאילצה אותו לנטוש בתחילת הרבע הרביעי: "אני בסדר". דוראנט צפוי לשוב לכל המאוחר למשחק מספר 4

(גודל טקסט)

שניות הסיום באולם בקנדה, משחק מספר 2 בגמר ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס מוליכה בטורונטו ביתרון של שתי נקודות בלבד וכל הריצה האדירה שלה במחצית השנייה בדרך להשוואת הסדרה עלולה לעלות בתוהו. אז, 5.9 שניות לסיום, מגיע אנדרה איגודאלה עם שלשת קלאץ' מדהימה שגורמת את ההתמודדות ומעניקה 104:109 לאלופה, שקובעת 1:1 אחרי שני משחקים ולוקחת את יתרון הביתיות.

איגודאלה קלע את השלשה האחרונה שלו עד המשחק היום רק במשחק מספר 6 נגד יוסטון ועמד על 1 מ-14 מחוץ לקשת עד אותה שלשה מכרעת, שהקפיצה אותו למקום ה-15 בכל הזמנים מחוץ לקשת בסדרות גמר NBA בזכות 31 צליפות מדויקות, תשע פחות מלחברו קווין דוראנט שעדיין לא ברור אם ישוב למשחק בלילה שבין רביעי לחמישי (04:00) באורקל ארנה.

שחקן נוסף שטרם ברור אם ישחק, אבל נראה שיהיה כשיר, הוא קליי תומפסון שנטש את הפרקט כשנותרו שמונה דקות לסיום המשחק. אחרי 25 הנקודות שקלע, הוא היה חסר מאוד לווריורס בדקות הסיום, אבל למעלה משתי דקות ניסה לשחק עם כאבים בהמסטרינג, עד שנאלץ לרדת לחדר הטיפולים. מאמנו סטיב קר אמר על כך בסיום: "הוא אמר לי שהוא יהיה בסדר, אבל הוא אחד שיכול להיות חצי מת ועדיין להגיד לי שהוא בסדר. נראה איך הוא (עד המשחק הבא), אני חושב שזו פגיעה קטנה, אבל אני לא יודע לומר כרגע מהן השלכותיה".


קר. "היה אומר לי את זה גם הם היה חצי מת" (Gettyimages)

תומפסון עצמו הוסיף לדברי מאמנו: "זה היה ניצחון מאוד חשוב. אם נפצעתי? אני אהיה בסדר. לא רואה את עצמי מחמיץ את המשחק הבא".

גולדן סטייט גם כך בסגל חסר, מכיוון שגם קווין לוני נפגע בכתפו ונאלץ לנטוש את המשחק הלילה כבר ברבע השני וכמובן שדוראנט עדיין לא זכה ליטול חלק בסדרה זכר לפציעתו בחודש שעבר וספק אם ישוב למפגש הבא. "אנחנו רואים אפשרות שזה יקרה, אבל יותר סביר שהוא ישוב למשחק מספר 4", אמרו מקורות בגולדן סטייט ל"יאהו ספורט".

ובחזרה לאיגואדלה. סטף קרי שיחק כשהוא חולה, זמן קצר לפני המשחק הצוות הרפואי אישר לו ליטול חלק, דבר שניכר על משחקו. עם זאת, הכוכב ידע לפרגן: "אני זוכר זריקות קריטיות של אנדרה, הוא קולע אותן באחוזים גבוהים. זה חוסר כבוד להשאיר אותו כל כך פנוי". איגודאלה השיב לכך: "שיחקתי עם כאבים גם בשביל סטף, הקליעה הזו בשבילו וכדי להמשיך להגן על המסורת שלו".

קוואי לאונרד אמנם היה המצטיין בשורות הרפטורס, אבל טען: "נתנו להם לרוץ 0:18 אני חושב בחמש הדקות הראשונות של המחצית השנייה, אני מרגיש שכל הרבע לא קלענו וזה משהו שאי אפשר לעשות נגד גולדן סטייט".


"הרגשתי שלא קלענו ברבע השלישי" (Gettyimages)

מאמן טורונטו ניק נרס החמיא לשחקניו למרות ההפסד הביתי שעלה להם ביתרון הביתיות: "קוואי כמעט חטף את הכדור, גם הייתה לנו תוכנית לבצע עבירה, אבל בסוף איגודאלה נשאר פנוי. ממש לא זלזלנו בו, אם הוא היה מחטיא היינו יכולים להשוות ואולי גם לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי