דיווח: קרי יגיע לניו יורק וינסה לשכנע את דוראנט להישאר

סטף קרי
סטף קרי | AFP

כוכב גולדן סטייט יהיה חלק מהמשלחת של קבוצתו, שתיפגש עם הפורוורד במטרה להגיע איתו להסכם על חוזה חדש. קליי תומפסון לא ייווכח, אך יהיה מעורב באמצעות שיחת וידאו

(גודל טקסט)
סטף קרי יצטרף לבוב מאיירס ויגיע לניו יורק כחלק מהמשלחת של גולדן סטייט, שתיפגש עם קווין דוראנט ותנסה לשכנע אותו להישאר בקבוצה, כך דווח אמש (שבת) ב-The Athletic. קליי תומפסון, שיהפוך הלילה לשחקן חופשי בעצמו אך צפוי לחדש את חוזהו בקבוצה, לא יוכל להיות נוכח בפגישה כיוון שהוא מתאושש מהפציעה החמורה שספג בברכו בסדרת הגמר, אבל יתערב בדיון באמצעות שיחת וידאו. דריימונד גרין כבר נפגש עם דוראנט במהלך סדרת הגמר.


בדיווח נכתב: "הביקור המפתיע של קרי את דוראנט נראה כמחווה גדולה שמטרתה לבטא את רצונו שהפורוורד יישאר בקבוצה. כמובן שמטרת ההגעת של סטף היא לבקר חבר, אבל התזמון שלה מצביע על רצונו". דוראנט, שלפני ארבעה ימים החליט לא לממש את האופציה בחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי, כבר אמר שהוא לא מעוניין בנסיונות גיוס מצד הווריירס. על מנת להשאירו בקבוצה, גולדן סטייט מתכננת להציע לו חוזה מקסימום של 221 מיליון דולר לחמש שנים.


נראה שלמרות ש-KD הוא צפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה בעקבות הקרע בגיד האכילס שספג בסדרת הגמר, שווי השוק שלו לא נפגע והחל מהלילה צפוי מאבק עיקש בין מספר קבוצות על מנת לזכות בשירותיו. ברוקלין נטס, ניו יורק ניקס ולוס אנג'לס קליפרס הוזכרו כאופציות ברשימה של דוראנט.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי