נייקי סירבה, לברון לא יוכל להעביר את המספר 23 לדייויס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

ענקית ההלבשה עצרה את המהלך, כיוון שלא יכלה להתאים את עצמה לשינוי בזמן לעונה הקרובה והייתה סופגת הפסד כלכלי ענק. הפורוורד שהגיע מניו אורלינס הודיע כי ילבש את הספרה 3 על גבו

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס לא יוכל לתת את הגופיה מספר 23 של לוס אנג'לס לייקרס לאנתוני דייויס, למרות שכך תכנן לעשות. באתר "יאהו! ספורטס" דווח כי החלפת המספרים נדחתה על ידי נייקי, ענקית ההלבשה שמייצרת את תלבושות המשחק ב-NBA, שהייתה סופגת מכה כלכלית אדירה והפסד כספי בסדר גודל של עשרות מיליוני דולרים כתוצאה מהמהלך, כיוון שהיא ייצרה כבר כמויות של סחורה עם המספר 23 בצמוד לשם של ג'יימס ולא הייתה מספיקה להתאים את עצמה לשינוי בזמן לעונה הקרובה.


הלייקרס העבירו למשרדי הליגה את ההודעה על השינוי המתוכנן הרבה אחרי המועד האחרון, שהיה ב-15 במרץ, אך לפי הדיווח ה-NBA הייתה מאפשרת את המהלך אם הקבוצה הייתה מצליחה להגיע להבנות עם נייקי. מתוך התחשבות באוהדים שכבר קנו את גופיית המשחק של ג'יימס ובמטרה למנוע הסחות דעת בקבוצה שמתכוונת להתחרות על האליפות, הלייקרס יוותרו על שינוי המספרים לעונת 2019/20.


לברון היה צפוי ללבוש את הספרה 6 על גבו, זו שאיתה זכה בשתי האליפויות הראשונות שלו במדי מיאמי היט ובמדליה האולימפית ב-2012 עם נבחרת ארצות הברית. הרכש הטרי שהגיע בטרייד מניו אורלינס ולבש את המספר 23 בשבע עונותיו במדי הפליקנס, הודיע בחשבון האינסטגרם שלו שישחק עם המספר 3.




בהמשך היום (שבת) הסגולים-זהובים צפויים להציג את הרכש הכי נוצץ שלהם בקיץ הנוכחי, במסיבת עיתונאים שתתקיים בקליפורניה. ג'יימס צפוי להיות נוכח באירוע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taking the number all the way back to elementary school! #3

A post shared by Anthony Davis (@antdavis23) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי