"כרמלו אנתוני מוחרם, לברון ג'יימס דפק אותו"

כרמלו אנתוני לברון ג'יימס
כרמלו אנתוני לברון ג'יימס | Jamie Squire/Getty Images

שחקן ה-NBA לשעבר, רויקה ווייט טוען שכוכב הלוס אנג'לס לייקרס אשם בכך שחברו הטוב לא מוצא קבוצה: "איך החתימו את ג'ראד דאדלי לפניו?"

(גודל טקסט)
שחקן ה-NBA לשעבר, רויקה ווייט מאמין שהליגה מחרימה בכוונה את כרמלו אנתוני, הפורוורד שזכה ב-3 מדליות זהב אולימפיות, ולטענתו חברו הטוב, לברון ג'יימס, כוכב הלוס אנג'לס לייקרס אשם בכך.


"אין ספק שמלו מוחרם" אמר ווייט, שמשחק היום בליגת ה-BIG 3. "הוא אחד השחקנים הכי אמיתיים בליגה. הוא נתן הרבה מדי בשביל המשחק וזה לא הגיוני שלא נותנים לו לשחק בטענה שהוא לא מספיק טוב. כל מי ששיחק ב-NBA יודע שמלו שחקן ברמה גבוהה מאוד".


כזכור מוקדם יותר החודש, כרמלו אנתוני עצמו שיתף את תחושות התסכול בכל הנוגע לסיטואציה שנוצרה: "אני לא רוצה להיות שחקן חמישייה או סיבוב פרידה, רק רוצה ליהנות מכדורסל". 'מלו' שנבחר בדארפט 2003 במקום ה-3 אחרי שהוביל את סירקיוס לאליפות המכללות, נבחר 10 פעמים למשחק האולסטאר ו-6 פעמים לחמישיות העונה, אך לא שיחק מאז חודש נובמבר, כששוחרר מהיוסטון רוקטס לאחר 11 משחקים בלבד. 







ווייט המשיך להתבטא בנושא, והפנה אצבע מאשימה כלפי חברו הטוב של כרמלו, לברון ג'יימס: "זה לא הגיוני שהלייקרס יחתימו את ג'ראד דאדלי לפניו. כולם יודעים את זה. צריך לשאול את השאלה: כיצד שחקן כמו לברון, שמתנהג כאילו הוא הקול והפנים של הליגה, נותן לאחד החברים הכי טובים שלו לסבול יחס כזה ולהישאר בלי קבוצה? עם כל ההשפעה שלו, איך הלייקרס החתימו את דאדלי לפני מלו?"


ווייט סיכם את דבריו כשאמר בחריפות: "אם מישהו חושב שדאדלי יכול אפילו להגיע לקרסוליים של כרמלו אני אתן לו סטירה". 


דאדלי עצמו הגיב על ההתבטאות של ווייט בפוסט שנמחק זמן קצר לאחר מכן ואמר: "זה לא אני נגד כרמלו. כולנו רוצים לראות אותו בליגה, הוא שחקן היכל תהילה עתידי. אולי ווייט לא יודע כי הוא לא בליגה, אבל לא בוחרים את השחקנים הכי טובים באופן אישי, בוחרים את השחקנים הכי טובים לקבוצה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי