ג'יימס הארדן האשים את התקשורת באי בחירתו ל-MVP

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Gettyimages

כוכב יוסטון רוקטס הציג את הטיעון שלו לכך שהפסיד את התואר: "יוצרים נרטיב סביב מישהו ורצים איתו כל השנה". על העונה האחרונה שלו: "גם אחרי שאפרוש ימשיכו לדבר עליה"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

ליוסטון רוקטס יש ציפיות רבות לקראת עונת 2019/20, אבל הכוכב הראשי שלה ג'יימס הארדן עדיין מתרפק על זכרונות מעונת 2018/19, לפחות בכל הנוגע לו אישית. בראיון לתחנת רדיו ביוסטון, הארדן הציג את ההסבר שלו לכך שהוא לא נבחר ל-MVP. במהלך השיחה, מנחה התוכנית התייחס לעונה האחרונה של המזוקן כ"היסטורית" והכוכב הגיב: "היא תיזכר לשנים. אפילו אחרי שאפרוש, ימשיכו לדבר עליה".

הארדן, ששבר שיאים כמעט מדי ערב לאורך השנה האחרונה, כולל רצף של 32 משחקים שבהם קלע לפחות 30 נקודות, נשאל האם הוא כעס על כך לא נבחר לשחקן המצטיין של העונה הסדירה והשיב: "זה לא בשליטתי. התקשורת יוצרת נרטיב סביב מישהו מתחילת השנה ורצה איתו למשך כל העונה. לא איכנס לפרטים, אני עשיתי את מה שהייתי צריך ברמה הכי גבוהה".

האיש והזקן לא פירט באופן ספציפי לאיזה נרטיב התכוון, אך יש כמה אופציות. אחת מהן היא הביקורת התכופה שהארדן מקבל המון שריקות מהשופטים, שעוזרות לו לצבור נקודות מהקו. כמו כן, ישנה גם השיטה של הרוקטס, שבנויה כדי לאפשר לו אינספור בידודים במשחק. ואם נתייחס למי שכן זכה בתואר ה-MVP, אז בשנה החולפת מילווקי באקס של יאניס אנטטוקומפו הפכו ללהיט החם של הליגה וטיפסו עד לפסגת המזרח, מה שהיווה אחת אחת הסיבות העיקריות לבחירה ביווני כמצטיין העונתי.

תחרות קשה הייתה ביניהם על תואר ה-MVP. יאניס אנטטוקומפו וג'יימס הארדן. (AFP)
תחרות קשה הייתה ביניהם על תואר ה-MVP. יאניס אנטטוקומפו וג'יימס הארדן. (AFP)

ייתכן שהטיעונים של כוכב הרוקטס היו משכנעים יותר אם הוא לא היה נבחר ל-MVP בעונה שלפני כן. ללא ספק מדובר באחד הסקוררים הגדולים בתולדות הענף, או אולי הגדול שבהם כפי שהמנהל המקצועי של יוסטון הגדיר אותו בשבוע שעבר. עם זאת, הבחירה ביאניס שסיפק עונה יעילה להפליא ואף היה בין שלושת המועמדים הסופיים להיבחר גם כשחקן ההגנה של העונה, נראית מוצדקת והוגנת לחלוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי