בכורה לאנטטוקומפו בהכנה לעונה, וויליאמסון הצטיין בפליקנס

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | AFP

היווני כיכב עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון מילווקי 99:133 על יוטה, במשחק נוסף ניו אורלינס חזרה מפיגור 23 לניצחון 125:127 על שיקגו עם רבע אחרון אדיר

(גודל טקסט)
עונת ה-NBA תצא לדרך בעוד פחות משבועיים, והקבוצות מתכוננות במרץ לקראת פתיחת הליגה עם משחקי קדם העונה. הלילה (בין רביעי לחמישי), יאניס אנטטוקומפו  השתתף לראשונה השנה במדי מילווקי באקס ורשם דאבל דאבל בניצחון קבוצתו, שהביסה 99:133 את יוטה ג'אז. במשחק נוסף, ניו אורלינס פליקנס עשתה מהפך אדיר וניצחה 125:127 את שיקגו בולס.


מילווקי באקס – יוטה ג'אז 99:133

לא כוחות, כך אפשר לתאר את מה שקרה הלילה במשחק בין השתיים. יאניס אנטטוקומפו רשם בכורה העונה בפרי-סיזן וקלע 21 נקודות לצד 11 כדורים חוזרים, כשמילווקי סיימה ביתרון בכל הרבעים, הראשון והשלישי היו החזקים אצלה והיא ניצחה בהם בפער מצטבר של 26 נקודות. האחוזים של הבאקס מהשדה היו מצוינים ועמדו על 56% וכללו אחוזים גבוהים מקשת השלוש, שעמדו על 41%. בנוסף מילווקי רשמה 29 אסיסטים במשחק קבוצתי נהדר אל מול 14 אסיסטים בלבד של יוטה. כריס מידלטון הוסיף 14 משלו עבור המנצחת.


יוטה מנגד, רשמה משחק חלש ואיבדה אותו למעשה כבר בהתחלה, כשהיא רשמה 20% מקשת השלוש ו-37% מהשדה, בתוספת ל-23 איבודים. מלבד טוני בראדלי, שקלע 17 נקודות והוסיף עשרה ריבאונדים ודונובן מיטשל, שקלע 14, אף שחקן של יוטה לא הגיע לדאבל-פיגרס. משחק ההכנה הבא של מילווקי יתקיים בין שישי לשבת מול דאלאס מבריקס, בעוד יוטה תפגוש את ניו אורלינס פליקנס.




שיקגו בולס – ניו אורלינס פליקנס 127:125

משחק דרמטי ומותח התפתח ביונייטד סנטר בין שתי הקבוצות, כשניו אורלינס רשמה רבע אחרון אדיר בו ניצחה 18:41, ביצעה מהפך והשיגה ניצחון על שיקגו. הבולס ירדו בסיום הרבע השלישי ביתרון 86:107 ונראו בדרך הבטוחה לניצחון, אך יכולת נהדרת של זאיון וויליאמסון, הקלע המוביל של ניו אורלינס עם 29 נקודות הובילה לניצחון המרשים. הפליקנס צלפו 14 שלשות ב-42% מהשדה ורשמו 40 אסיסטים ו-12 חטיפות.


שיקאגו כאמור פתחה את המשחק נהדר, קלעה באחוזים מצוינים מהשדה – 47%, כשגם היא טווחה לא מעט מחוץ לקשת עם 14 שלשות ב-37% מהשדה. זהו ההפסד השני שלה במשחקי ההכנה בעיקר בגלל נפילה מקצועית ומנטאלית בדקות האחרונות. במשחק הבא היא תפגוש את אינדיאנה פייסרס, בעוד ניו אורלינס תנסה לחבר ניצחון שלישי מול יוטה ג'אז. ניקל אלכסנדר ווקר, שקלע שתי קליעות עונשין, שנתנו את הניצחון לניו אורלינס ותרם 13 נקודות ושבעה אסיסטים אמר בסיום: "חזרנו מפיגור של 23 נקודות, המשחק היום הוא הוכחה חיה לזהות שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי