סטיב קר: "סטף קרי בשיא הקריירה שלו, פיזית ומנטלית"

סטף קרי
סטף קרי | Ezra Shaw/Getty Images

מאמן גולדן סטייט ווריירס טען שהכוכב שלו מגיע בפריים לעונתו ה-11 ב-NBA: "הוא ראה את כל ההגנות שקבוצות ניסו נגדו, הוא מוכן להכל". השחקן עצמו אמר: "צריך להבין שהקבוצה הזו שונה מהקודמות"

(גודל טקסט)

אחרי חמש הופעות רצופות בסדרת הגמר, מתוכן שלוש הסתיימו בזכייה באליפות, גולדן סטייט נכנסת לעונת מעבר בשנה הקרובה, כשהיא כבר לא מחזיקה בשליטה בלעדית ב-NBA וכשהיא חסרה שניים מכוכביה הבכירים בשנים האחרונות, קווין דוראנט שעזב לברוקלין נטס וקליי תומפסון, שכזכור נפצע בגמר האחרון ולא ברור אם יספיק לחזור בעונה הקרובה.

אבל סטף קרי, מי שהיה ונשאר הפנים של המועדון לאורך כל הדור הנוכחי, נכנס לשנתו ה-11 בליגה הטובה בעולם כאשר, לטענת מאמן הווריירס סטיב קר, הוא בשיא הקריירה: "לטעמי, הוא בשיא שלו פיזית ומנטלית. הוא ראה את כל סוגי ההגנה שאנשים ניסו נגדו לאורך הקריירה והוא מוכן לעשות עונה גדולה", אמר המאמן ל-ESPN, "לא מצפה ממנו לשום דבר שונה, בשנתיים האחרונות הוא נבחר פעמיים ל-MVP והיה בין חמשת השחקנים הטובים בליגה".

קר הרחיב לגבי הטענה שהצלף, שרק ביום חמישי האחרון המטיר 40 נקודות נגד מינסוטה טימברוולבס, נמצא בשיאו: "הוא בשלב המושלם שבו הפן הפיזי והפן המנטלית מתחברים. הוא בפריים שלו מבחינת גיל, חוזק וכושר. קבוצות ניסו להתמודד איתו בכל דרך אפשרית, כך שהוא מוכן להכל".

סטיב קר (Gettyimages)
סטיב קר (Gettyimages)

לאור העובדה שקרי ייאלץ להסתדר ללא תומפסון ודוראנט, כפי שצוין כבר, הדעה רווחת היא שגולדן סטייט תאבד גובה בעונה הקרובה והיא תצטרך את מספר 30 שלה בכושר יותר מבעבר. השחקן הגיב לטענה: "אני לא צריך להשתנות כמנהיג. אני חושב שהעניין הוא יותר להיות מודע ולהבין מה בדיוק הקבוצה צריכה ממני כדי להצליח. צירפנו את דיאנג'לו ראסל, שיהיה גדול עבורנו. אני תמיד נתתי דוגמא כמנהיג, אני קולני כשצריך ואמשיך להוביל בדרך הזו. אבל העיקר הוא להבין שהקבוצה הזו שונה מהקודמות ולקבל את זה".

גולדן סטייט תפתח את העונה ב-24 לחודש בקרב מסקרן ביותר נגד לוס אנג'לס קליפרס, שבו סטף קרי צפוי לעלות בחמישייה לצד דיאנג'לו ראסל, אלפונזו מקיני, דריימונד גרין וקוון לוני.

סטף קרי. יצליח לסחוב את הווריירס? (Gregory Shamus/Getty Images)
סטף קרי. יצליח לסחוב את הווריירס? (Gregory Shamus/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי