דייויס לקראת החזרה לניו אורלינס: "בטוח שישרקו לי בוז בכל נגיעה"

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Sean M. Haffey/Getty Images

לאחר המעבר המתוקשר בקיץ, הפורוורד ולוס אנג'לס לייקרס יפגשו את הפליקנס במשחק בו רגשות רבים יהיו מעורבים: "לברון עזר להבין איך יקבלו אותי מהחוויה שלו. הכל בא מאהבה בסוף". ג'יימס: "יודע איך זה מרגיש"

(גודל טקסט)

אנתוני דייויס יחזור הלילה (בין רביעי לחמישי) לניו אורלינס, כשהלוס אנג'לס לייקרס שלו יתארחו אצל הפליקנס, בפעם הראשונה מאז שהפורוורד עזב את הקבוצה הדרומית לטובת קליפורניה, לאחר סאגה שהתחילה עוד בתחילת השנה והסתיימה בטרייד מתוקשר במהלך הקיץ.

כחלק מההכנות לקבלת הפנים הצפויה לו, דייויס קיבל הרבה מאוד תמיכה מצידו של לברון ג'יימס, שחווה בעברו משחק חזרה אמוציונלי מאוד בקליבלנד: "הדרכתי את אנתוני", סיפר ג'יימס. "אני יודע היטב איך זה מרגיש להגיע למקום שבמשך שבע שנים היה הבית בשבילך".

כזכור, במהלך העונה שעברה הכוכב ביקש מהפליקנס להעביר אותו בטרייד בפתיחת מועד ההעברות בליגה, דבר אשר לא יצא לפועל ובמשחקו הראשון לאחר ספג בוז גדול מהקהל שלו. "קיבלתי קצת ממה שהולך להיות כבר אז, אבל אני מאמין שהלילה יהיה יותר גרוע. אני די בטוח שבכל נגיעה שלי בכדור האוהדים ישרקו לי. אני מבין למה הם מרגישים ככה, אבל הכל בא מאהבה בסוף. לברון עזר לי להבין מהחוויה שלו".

ג'יימס ודייויס.
ג'יימס ודייויס. "הוא עזר לי להבין מהחוויה שלו. בטוח שבכל נגיעה ישרקו לי בוז" (Christian Petersen/Getty Images)

מהצד השני של האולם – לונזו בול, ג'וש הארט וברנדון אינגרם נחושים מאוד להציג יכולת טובה נגד הקבוצה של מ-LA, לאחר שנשלחו לניו אורלינס בטרייד המדובר. "זה יהיה קרב אדיר. השחקנים האלה ינסו להוריד לנו את הראש על המגרש, רק כדי להוכיח את הטעות של המועדון. אני לא רוצה להגיד שזה מה שאני רוצה לעשות להם, אבל אני רוצה מאוד להשיג את הניצחון" סיכם דייויס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי