אנטטוקומפו: "בי לא בחרו ראשון בדראפט, לא הייתי אמור להיות פה"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Harry How/Getty Images

הכוכב הגדול של מילווקי באקס קלע חמש שלשות בדרך ל-34 נקודות בניצחון 104:111 על לוס אנג'לס לייקרס ואמר: "קשה להישאר צנוע כשאתה MVP, לא הייתי אמור ללכת נגד חיות כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס

(גודל טקסט)

לילה מרתק בליגת הכדורסל הטובה בעולם הסתיים לפני שעה קלה, כשבמוקד היו שתי הקבוצות של לוס אנג'לס – הלייקרס נכנעו ליאניס אנטטוקומפו וחבריו 111:104 במילווקי, הקליפרס איבדו בביתם יתרון של 15 נקודות בהפסקה ובדקות הסיום הניפו דגל לבן מול יכולת אדירה של ראל ווסטברוק, ג'יימס הארדן ויוסטון רוקטס שניצחו 117:122.

גיבור הניצחון של הבאקס על הלייקרס, יאניס אנטטוקומפו שקלע חמש שלשות (שיא קריירה) בדרך ל-34 נקודות והנחיל ללברון ג'יימס הפסד שני ברציפות, הגיע לשוחח עם התקשורת לאחר שנפגש עם משפחתו ונראה מאושר עד הגג: "הדבר הכי חשוב לדעתי הוא להישאר צנוע, אבל כשאתה מנצח כמעט 60 משחקים ונבחר ל-MVP, זה קשה. אתה אומר לעצמך 'אוקיי, מה עכשיו?', אבל בסוף היום אתה והמשפחה שלך מבינים שבכלל לא היית אמור להיות כאן".

ה"גריק פריק" המשיך במשנתו: "לא בחרו בי ראשון בדראפט, אנתוני (דייויס) היה, לברון (ג'יימס) נבחר. אני לא הייתי אמור להיות פה. אני לא אמור ללכת נגד שתי החיות האלה, אבל אני מאושר כל כך על התהליך שעברתי ולאן שהגעתי. אני רוצה להמשיך להשתפר, לעזור יותר לקבוצה שלי ולנצח, זה מה שמסב לי אושר".

אנטטוקומפו גם נשאל על חמש השלשות שקלע מתוך שמונה ניסיונות, כאמור שיא קריירה, ובדצמבר הוא קלע מחוץ לקשת ב-44 אחוז, שיפור של 15 אחוז לעומת אוקטובר ונובמבר: "אמשיך לזרוק שלשות, זה לא משנה לי בכלל אם קלעתי זריקה אחת, שתיים, שלוש או חמש, אני רוצה להמשיך להשתפר. יהיו משחקים שאסיים עם אפס קליעות ויהיו כאלה שאקלע חמש, אבל אמשיך לזרוק כי זה מה שהקבוצה שלי רוצה שאעשה".

מנגד, לוס אנג'לס לייקרס הפסידה לראשונה העונה שני משחקים ברצף, ועד שזה קרה כבר חלפו 29 משחקים. בעיר המלאכים מתקשים להשלים עם ההפסד השני והציבו לעצמם כמטרה שמדובר באירוע שלא יחזור על עצמו: "אנחנו נמצא את הדרך לחזור לנצח", אמר דייויס, שנפגע בקרסול ושיחק עם כאבים לכל אורך המחצית השנייה, מה שלא מנע ממנו לסיים עם 36 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, "נמשיך להיאבק בכל משחק, ככה אנחנו מגיעים לכל משחק וגם אחרי שהפסדנו שני משחקים ברצף אז הגישה היא כעת שאסור לנו שזה יקרה שוב. זו הגישה שלנו, שאסור לנו יותר להפסיד שני משחקים ברצף. צריך ללמוד אחרי הפסד ולעשות את הכל כדי לנצח במשחק הבא".

גם לברון ג'יימס, שסיים עם טריפל דאבל של 21 נקודות, 12 ריב' ו-11 אסיסטים, שידר מסר דומה: "אתה רוצה להציב לעצמך מטרות לאורך תהליך. יש לנו דרך לעבור, זו ריצת מרתון, ועבורנו לשחק כדורסל ברמה גבוהה כפי שאנחנו מציגים זה עניין של ריכוז, התמקדות במטרה, התחייבות לתהליך ולמטרות כדי שנשתפר ונהיה חדים. אנחנו פשוט נמשיך לנסות לעמוד בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי