הורסט: "לא רודפים אחרי ניצחונות, כן אחרי זכייה באליפות"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Ezra Shaw/Getty Images

הג'נרל מנג'ר של מילווקי באקס לאחר שהקבוצה הגיעה למאזן 6:37: "בשנה שעברה נפלנו בגמר, השנה אנחנו רוצים להגיע צעד אחד רחוק יותר". וגם: אנטטוקומפו כדוגמה לשיפור התמידי

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

עונת השיא של מילווקי בעיצומה. אחרי 43 משחקים בליגה הסדירה, הבאקס כבר במאזן שיא מבינתם של 6:37 בזכות ה-123:128 הלילה (בין חמישי לשישי) על בוסטון סלטיקס – לצורך השוואה, אפילו הקבוצה המיתולוגית של קארים עבדול ג'אבר ב-1971, שזכתה באליפות כמובן, לא הגיעה למספרים אדירים כאלה בשלב כזה מוקדם.

ולמרות כל זאת, רגע אחרי הניצחון הג'נרל מנג'ר ג'ון הורסט החליט כנראה לנסות להוריד את גובה האופוריה והחל לצנן את ההתלהבות: "אנחנו ממש לא רודפים אחרי ניצחונות. אנחנו כן חושבים שלהיות עם יתרון ביתיות בפלייאוף זה חשוב, אבל אנחנו לא מנסים לרדוף אחרי מספר הניצחונות".

אלא שאז הגיעה ההצהרה – אמנם לא כזו שהפתיעה אף אחד, אבל המילה אליפות נאמרה: "אנחנו כן רודפים אחרי החלום לזכות באליפות ה-NBA. אנחנו רוצים להיות טובים יותר בכל עונה, ואם בשנה שעברה נפלנו בגמר האיזורי (הפסידו לטורונטו, את העונה הסדירה סיימו עם המאזן 22:60, הטוב בליגה) אז השנה אנחנו רוצים להגיע לפחות צעד אחד רחוק יותר. אנחנו רוצים לשמור על הבריאות של כולם ולשחק כדורסל יפה וטוב. כל עוד נהיה בריאים ונשחק טוב, אפשר יהיה לעשות את זה".


אנטטוקומפו. אפילו ה-MVP הצליח לשפר את ביצועיו (Ezra Shaw/Getty Images)

הורסט גם סיפר על התקדמות הקבוצה: "הדוגמה הכי טובה היא יאניס אנטטוקומפו. מדובר בבחור שכבר עכשיו, אחרי חצי עונה, קלע יותר שלשות מאשר בעונה שעברה. אנחנו באמת מאמינים שכל שחקן יכול להשתפר ולהתקדם, להתאים יותר לשיטה ולהפוך לשחקן טוב יותר. יאניס כרגע בממוצע של כמעט 33 אחוזים ולפני שנתיים או שלוש אנשים אמרו שהוא לא יוכל לקלוע מחוץ לקשת. הוא משפר את כל הממוצעים שלו ושוב עושה זאת בפחות דקות על הפרקט", אמר על מי שנבחר ל-MVP בעונה שעברה.

אגב, למרות הקצב האדיר מפתיחת העונה, ספק אם מילווקי תצליח לשבור את שיאה המטורף של גולדן סטייט ווריורס מעונת 2015/16, אז היא סיימה את העונה הסדירה במאזן 9:73. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי