יוקיץ' רשם טריפל-דאבל על יוסטון, טורונטו ניצחה בסן אנטוניו

ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' | Christian Petersen/Getty Images

לאחר מותו הטראגי של בראיינט, הקבוצות הקדישו את פתיחת המשחק לזכרו של הכוכב לשעבר. דנבר ניצחה 110:117 יוסטון, ששיחקה ללא הארדן. סיאקם התפוצץ עם 35 נקודות על הקבוצה של פופוביץ'

(גודל טקסט)

בצל מותו הטראגי של קובי בראיינט, ביחד עם ביתו ג'יאנה בהתרסקות מסוק, שני משחקי NBA נערכו הלילה (בין ראשון לשני). תחילה, דנבר גברה על יוסטון במשחק נהדר ש לניקולה יוקיץ'. לאחר מכן, טורונטו ראפטורס ניצחה את סן אנטוניו בביתה.

דנבר נאגטס – יוסטון רוקטס 110:117
ניקולה יוקיץ' רשם הערב טריפל-דאבל תשיעי העונה, על הראש של יוסטון והוביל את דנבר לניצחון חשוב יקר. מצב הרוח על הפרקט של דנבר היה קודר מאוד ומלא בדמעות, זאת לאחר שנודע מספר דקות לפני פתיחתו כי קובי בראיינט וביתו נהרגו בהתרסקות מסוק טראגית. השחקנים והקהל עמדו דקת דומייה עצובה מאוד לכבודו של בראיינט.

טייסון צ'נדלר ופי. ג'יי. טאקר היו נסערים גם הם בפתיחה, כשלידם אוסטין ריברס הסתיר את פניו עם ידיו, ולאחר מכן רשם על נעליו: "לעולם לא יהיה כמוהו". על הפרקט יוקיץ' היה האיש המרכזי של דנבר, כשסיים עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. מצידה של יוסטון, השחקן הבכיר שלה ג'יימס הארדן נותר בחוץ בשל פציעה ברגלו השמאלית.

לא פחות מ-12 החלפות של היתרון היו בין הקבוצות. בהיעדרו של הארדן, ראסל ווסטברוק סיים כהקלע הבכיר של הרוקטס עם 32 נקודות, כאשר ב-22 האחרונות הגיעו בחצי השני, שהיה צמוד מאוד בעקבות יכולת טובה גם של אריק גורדון, אך כאמור, הנאגטס נהנו מערב טוב של יוקיץ', אך גם של ג'רמי גרנט (25 נק') ורשמה ניצחון 32 העונה.

סן אנטוניו ספרס – טורונטו ראפטורס 110:106
בסן אנטוניו הקדישו כל 24 השניות הראשונות של המשחק הערב נגד האלופה מטורונטו לכבודו של בראיינט. לאחר המחווה המרגשת, על הפרקט הקבוצה מקנדה הייתה דומיננטית יותר, כשפסקל סיאקם היה מעל עולם. הפאוור-פורוורד קלע 35 נקודות, הוסיף עוד שמונה עוד שמונה כדורים חוזרים ובעיקר היה נראה שהוא בכל מקום במגרש. קייל לאורי בלט גם הוא עם 16 נקודות, כשמנגד דמאר דרוזן ודריק ווייט קלעו 14 נק' כל אחד. כדקה לסיום, סל חשוב של דרוזן קבע 105:105 במשחק, אך טורונטו הייתה הקבוצה היחידה בדקות הסיום, וסלים של פרד ואן-וליט סגרו את המשחק בסיום.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי