ה"וושינגטון פוסט" השעה עיתונאית שצייצה על תלונת האונס נגד בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | ROBYN BECK/AFP via Getty Images

ב-2003 הגישה עובדת בית מלון בקולורדו תלונה כנגד כוכב הכדורסל המנוח. הכתבת הפוליטית פליסיה סונמז צייצה מחדש על האירוע לאחר התרסקות המסוק הטראגית ונענשה

(גודל טקסט)

הכתבת הפוליטית של ה"וושינגטון פוסט", פליסיה סונמז, הושעתה מעבודתה לאחר שצייצה מחדש בחשבון הטוויטר ציוצים ישנים שעסקו בתלונה שהוגשה בשנת 2003 כנגד כוכב הכדורסל, קובי בראיינט, בגין אונס, מספר שעות לאחר מותו הטראגי בהתרסקות מסוק, יחד עם ביתו בת ה-13 ג'יאנה ושבעה נוסעים נוספים. 

הציוץ המחודש של סונמז זכה לאלפי תגובות ושיתופים, ולדבריה, היא ספגה איומים ברצח. אחד מעורכי ה"פוסט", טרייסי גרנט, העיתון שנמצא תחת בעלותו של ג'ף בזוס, האיש העשיר בעולם, אמר ל"דיילי מייל" הבריטי: "הציוצים של סונמז בנוגע לבראיינט הפרו את מדיניות השימוש ברשתות החברתיות של עובדי העיתון, והם היוו הפגנה של שיקול דעת אומלל שהמעיט בערך העבודה של חבריה".

כזכור, בקיץ 2003 הגישה חדרנית בבית מלון בעיירה איגל בקולורדו, בת 19 דאז, תלונה כנגד בראיינט בגין אונס. בתום שנה של דיונים משפטיים, התיק נסגר לאחר שהחדרנית סירבה להעיד, והגיעה להסכמה עם הכדורסלן לפיה יתנצל בפניה ויכיר בכך כי לא הייתה מעוניינת בקיום יחסי מין.

 


זוכרים את קובי בראיינט:
– רשימת ההרוגים נחשפה, הקלטות בין הטייס לבקר הודלפו: "אתה טס נמוך מדי"
– ממבה לנצח: 24 תמונות אייקוניות של קובי בראיינט
– צפו: לברון פרץ בבכי כששמע על מותו של קובי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי