"נתגעגע אליו לנצח": המחוות בארה"ב לזכרו של קובי בראיינט

אנדרטה לזכרו של קובי בראיינט
אנדרטה לזכרו של קובי בראיינט | CHRIS DELMAS/AFP via Getty Images

היכל העירייה ונמל התעופה בלוס אנג'לס הדליקו אורות מיוחדים, ראש העיר צייץ: "ייזכר לעד כאחד הגיבורים הגדולים שלנו". אוהדי הלייקרס אלתרו מקדש מחוץ לסטייפלס סנטר, גם בניו יורק ובשיקגו הנציחו את האגדה

(גודל טקסט)

בזמן שברחבי העולם כולו מנסים להשלים עם הבשורה הקשה והכואבת על מותו של קובי בראיינט בהתרסקות מסוק, ערים ואוהדים בארצות הברית חולקים כבוד לאגדת הכדורסל. בלוס אנג'לס, שם כיכב בראיינט במשך כל 20 עונותיו ב-NBA, אורות היכל העירייה נדלקו בצבעי הסגול והזהב של הלייקרס כהוקרה לשחקן. "אורות לכבוד אגדה", צייץ ראש העיר אריק גארסטי בטוויטר, "קובי יחיה בליבה של לוס אנג'לס לעד וייזכר לנצח כאחד הגיבורים הכי גדולים שלנו".

נמל התעופה LAX הדליק את עמודי התאורה באותם צבעים לזכרו של קובי בראיינט, בתו וכל מי שנהרג בתאונה המחרידה. בעמוד הטוויטר שלו נכתב: "בדרכים רבות, קובי היה סמל בלוס אנג'לס ואנו מצטרפים למשפחתו, לאוהדים ולעיר כולה באבל על מי שאיבדנו היום".

מחוץ לסטייפלס סנטר, ביתו של בראיינט לאורך כל הקריירה, מיליונים התאספו והקימו מקדש מאולתר עם פרחים ובלונים לכבוד הכדורסלן האגדי. "קובי היה כל העולם בשבילנו כאן בלוס אנג'לס, גדלנו כמעריצים של מי שהקדיש את כל העבודה הקשה שלו למקצוע", סיפר אחד האוהדים. "הוא תמיד שאף לרמה גבוהה יותר. היום כבר לא רואים את זה, אני פשוט מעריך את כל מה שעשית קובי, על אמת".


"קובי היה כל העולם בשבילנו". אוהדי הלייקרס מחוץ לסטייפלס סנטר (FREDERIC J. BROWN/AFP via Getty Images)

מחוות נערכו כמובן גם מחוץ לעיר המלאכים. במדיסון סקוור גארדן, הנחשב בעיני רבים ל"מכה של הכדורסל" ובו קובי סיפק את אחת התצוגות הגדולות שלו בקריירה, עם 61 נקודות בפברואר 2009, צבעי הלייקרס נצצו מסביב לכל האולם, כשעל המסכים נראתה התמונה של בראיינט.

גם מילווקי באקס נקטה במחווה דומה באולמה הביתי אשר בוויסקונסין, ובהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב: "קובי בראיינט הפגין תשוקה אדירה לכדורסל ואהבה למשפחתו. ההשפעה האגדית שלו על המשחק תימשך לעד וארגון הבאקס כולו ואוהדי הכדורסל מסביב לגלובוס יתגעגעו אליו קשות".

ביונייטד סנטר, אולמה הביתי של שיקגו בולס, הוקרנו השם והתמונה של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. "ממבה היה אגדה של המשחק ושל החיים. נתגעגע אליו לנצח", נכתב בטוויטר.

זוכרים את קובי בראיינט:
כדורסל יקר: צפו בסרט זוכה האוסקר של קובי בראיינט
גם הוא לא מעכל: אנטטוקומפו סגר את הרשתות החברתיות
רשימת ההרוגים נחשפה, הקלטות בין הטייס לבקר הודלפו: "אתה טס נמוך מדי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי