ילך בדרכו של כספי? בארה"ב קבעו: אבדיה מתאים לסקרמנטו קינגס

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

בתקשורת האמריקאית שידכו, היפותטית, קבוצה לכל אחד מהכישרונות המובילים שיעמדו לבחירה בדראפט הקרוב ועל פי הניתוח, זו שבה התחיל את הקריירה הישראלי הראשון ב-NBA, מתאימה גם ליהלום בן ה-19

(גודל טקסט)

ממשחק למשחק, דני אבדיה הולך ומשתלב טוב יותר ברמת הבוגרים, הן בליגת העל והן ביורוליג. היהלום של מכבי תל אביב נבחר לישראלי המצטיין של חודש ינואר במסגרת המקומית, לאחר שסיפק, בין השאר, שיא קריירה של 22 נקודות נגד חולון, כשגם בזירה האירופית הוא מציג נתונים טובים ומשפיע לטובה לא מעט על קבוצתו, ולראייה במשחק האחרון נגד ריאל מדריד – מדד הפלוס מינוס שלו היה הטוב בשורות הצהובים (+16). אתמול (שישי) ניתחו ב"בליצ'ר ריפורט" איזו קבוצה ב-NBA הכי מתאימה לכל אחד מהכישרונות הבולטים בדראפט הקרוב, ביניהם כמובן אבדיה, כאשר לפורוורד הישראלי ייעדו את הקבוצה גם התחיל גם עומרי כספי את דרכו בליגה הטובה בעולם – סקרמנטו קינגס.

"אבדיה לא מרבה לשחק ביורוליג וכשהוא עושה זאת, הוא לרוב עומד מחוץ לקשת ובפינות. בליגה יש לו תפקיד משמעותי הרבה יותר", נכתב בניתוח, "דקות מיידיות ב-NBA יועילו לו וקרוב לוודאי שיקבל אותן בסקרמנטו קינגס, קבוצה שיש לה את השחקנים שעשויים בסופו של דבר להרים את המועדון".

על פי התחזית, אם דיארון פוקס ומרווין באגלי יישארו בריאים, העומס על אבדיה לא יהיה גדול ולכן גם כמות הנגיעות בכדור לא תהיה גבוהה במיוחד, אך הוא יתפוס את מקומו של בוגדן בוגדנוביץ' שמסיים חוזה ויזכה להתפתח לצד שחקנים מוכשרים, תוך כדי שהוא משותף במשחק בצורה מאוזנת וללא לחץ גדול.

כספי לצד אבדיה. יכול ללמד אותו דבר או שניים על סקרמנטו (עדי אבישי)
כספי לצד אבדיה. יכול ללמד אותו דבר או שניים על סקרמנטו (עדי אבישי)

בנוסף, ב"בליצ'ר ריפורט" חזו שהישראלי יתן למצבת הפורוורדים של הקינגס תוספת של שחקן יוצר, שומר טוב, שמסוגל לפגוע מרחוק. בנוסף הוזכרו, איך לא, יכולות צבירת הנקודות והמסירה שהפגין במדי נבחרת העתודה במהלך הקיץ האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי