מעמדו של בלאט בסכנה? סטיב מילס פוטר מהניקס

סטיב מילס
סטיב מילס | Abbie Parr/Getty Images

חברו של הישראלי מתקופת המכללות, שהביא אותו לקבוצה מניו יורק וכיהן כנשיא שלה מאז 2017, עוזב את המועדון במאזן 365:178. סקוט פרי יתפוס את מקומו, מסאי יוג'ירי מועמד להצטרף

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

בעלי קבוצת הניו יורק ניקס, ג'יימס דולן, קיבל היום (שלישי) החלטה שעלולה אולי להשפיע גם על דיוויד בלאט. דולן החליט לפטר את נשיא המועדון סטיב מילס, שכיהן בתפקיד מאז יולי 2017 והיווה חלק משדרת הניהול מאז 2013 – כך דיווח כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי. כזכור, מילס היה האחראי להחתמתו של בלאט כיועץ מקצועי של הניקס, כשהנשיא היוצא והישראלי, שפרש מאימון לטובת התפקיד בניו יורק, חברים מאז הימים המשותפים במכללת פרינסטון.

לפי הדיווח, דולן מעוניין להנחית בתפקיד הנשיא את מסאי יוג'ירי, האיש שבנה בטורונטו קבוצה שהשיגה אליפות היסטורית. עם זאת, חוזהו של יוג'ירי מול הראפטורס וסירובה של ניו יורק לפצות את הקנדים בבחירות דראפט תמורתו, מקשות כרגע על הוצאת המהלך לפועל.

בימיו של מילס כנשיא, הניקס רשמו מאזן עלוב של 178 ניצחונות לעומת 365 הפסדים, כאשר בעונה הנוכחים הם על 36:15, המאזן השלישי הגרוע ביותר במזרח. בדצמבר האחרון, דייויד פיזדייל פוטר מתפקיד המאמן אחרי שהפסיד 18 מתוך 22 המשחקים הראשונים.

דייויד בלאט. ייפגע מפיטורי מילס? (Doug Pensinger/Getty Images)
דייויד בלאט. ייפגע מפיטורי מילס? (Doug Pensinger/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי