טרייד מרובע: קאפלה לאטלנטה, יוסטון תקבל את קובינגטון

קלינט קאפלה
קלינט קאפלה | Takashi Aoyama/Getty Images

גם ג'ורדן בל יעשה את דרכו אל הרוקטס, שחיפשו שחקן כנף בעל קליעה ויכולות הגנתיות ושחררו את הסנטר כדי לפנות מקום בתקרת השכר. שתי קבוצות נוספות מעורבות בעסקה, הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות נותרו לקבוצות ה-NBA על מנת לבצע טריידים והבוקר (רביעי), כך דווח ב-ESPN, קיבלנו עסקה משמעותית ראשונה: יוסטון רוקטס, אטלנטה הוקס, מינסוטה טימברוולבס ודנבר נאגטס סיכמו על מתווה שבמסגרתו הקבוצה של ג'יימס הארדן תקבל את רוברט קובינגטון, שחקן הכנף שייחלה לו, ואת ג'ורדן בל. יוסטון שלחה את קלינט קאפלה וננה לאטלנטה, ואת ג'ראלד גרין לדנבר.

לחבורה מקולורדו יצטרפו גם נואה וונלה, שבאז נאפייר וקייטה באטס-דיופ, יחד עם בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב בעוד מינסוטה קיבלה את מאליק ביזלי, חואן הרננגומס, אוון טרנר וג'ארד ואנדרבילט. הוולבס זכו גם הם בבחירת סיבוב ראשון ליוני הקרוב, שהגיעה מאטלנטה והייתה שייכת במקום לברוקלין. יש לציין כי העסקה, אשר כוללת לא פחות מ-12 שחקנים, היא הגדולה ביותר שהתבצעה בליגה מאז שנת 2000.

בכך מקבלים הרוקטס שחקן שעונה בצורה קלאסית להגדרה "3-אנד-D" – כלומר אחד שמתמחה בקליעה מחוץ לקשת והגנה. במדי מינסוטה, קובינגטון רשם העונה ממוצעים של 12.8 נקודות, כולל 2.3 שלשות במשחק, ושישה ריבאונדים.

קבוצתו של מייק ד'אנטוני ויתרה למעשה על אחד הנכסים העיקריים שהיו לה בסגל, בעיקר כדי לפנות מקום בתקרת השכר ומשום ששחרורו של קאפלה אינו פוגע בסגנון ה"סמול-בול" שלה. הסנטר בן ה-25 קלע 13.9 נקודות והוריד 13.8 כדורים חוזרים למשחק העונה, אך לאחרונה הושבת בשל פציעה בעקב.

קובינגטון. מצטרף לרוקטס (Mitchell Leff/Getty Images)
קובינגטון. מצטרף לרוקטס (Mitchell Leff/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי