יוסטון גברה על הלייקרס, מילווקי הנחילה לפילי הפסד רביעי רצוף

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Harry How/Getty Images

ווסטברוק חיפה על ערב חלש של הארדן עם 41 נקודות והרוקטס ניצחו בסטייפלס סנטר, אנטטוקומפו רשם ציון דרך מרשים והוביל את הבאקס ל-101:112 על הסיקסרס. סן אנטוניו נכנעה לפורטלנד, שיקגו לניו אורלינס

(גודל טקסט)

אחרי סדרת הטריידים שהייתה אתמול (חמישי) בשעות הערב שעון ישראל וה"כוחות" בין לברון ג'יימס ליאניס אנטטוקומפו למשחק האול-סטאר, ב-NBA התקיימו הלילה חמישה משחקים, ביניהם דו-קרב איכותי ומעניין בין שתיים מהקבוצות המובילות בכל אחד מהאזורים. הלייקרס נכנעו בביתם ליוסטון בערב אדיר של ראסל ווסטברוק, התקופה הרעה של פילדלפיה נמשכה גם בביקור במילווקי, זאיון וויליאמסון הוביל את ניו אורלינס לניצחון על שיקגו ופורטלנד גברה בביתה על סן אנטוניו.

לוס אנג'לס לייקרס – יוסטון רוקטס 121:111
די במפתיע, הרוקטס הצליחו לגבור על מוליכת המערב בערב שבו ג'יימס הארדן קולע 14 נקודות בלבד. אך כשהמזוקן כה רגוע, ברור שמי שיתפוס את המושכות הוא ראסל ווסטברוק. "ברודי" הפגיז הלילה 41 נקודות שעזרו לו לחצות את קו ה-20 אלף בקריירה, ודייק ב-17/28 מהשדה, יחד עם שמונה ריבאונדים. רוברט קובינגטון רשם בכורה מוצלחת במדי יוסטון וסיים מדד הפלוס/מינוס הגבוה בקבוצה (+16), אחרי שקלע 14 והוריד גם הוא שמונה כדורים חוזרים.

קינג ג'יימס סבל מערב חלש מחוץ לקשת ודייק בניסיון אחד בלבד מתוך שמונה, אך שוב היה קרוב מאוד לטריפל-דאבל כשסיים עם 18 נקודות, 15 אסיסטים ותשעה ריבאונדים. אנתוני דייויס היה הבולט בשורות המארחת, עם 32 ו-13 כדורים חוזרים.

מילווקי באקס – פילדלפיה 76' 101:112
ה"גריק פריק" סיפק הצגה אדירה ובפעם החמישית ברציפות רשם לפחות 30 נקודות, 15 ריבאונדים וחמישה אסיסטים. היחיד שהשיג זאת בעבר היה ווילט צ'מברליין ז"ל. הלילה היו לאנטטוקומפו 36-20-6, כאשר כריס מידלטון הוסיף 20 נקודות משלו והבאקס רשמו ניצחון מספר 44 העונה, בעוד הסיקסרס לא הצליחו לעצור את המומנטום השלישי ורשמו הפסד רביעי רצוף, למרות 25 נקודות של טוביאס האריס ו-19 של ג'ואל אמביד.

שיקגו בולס – ניו אורלינס פליקנס 125:119
זאיון וויליאמסון היה בספק למשחק עד שלב מסוים בגלל נקע באצבע כף רגלו הימנית, אך לא נראה שזה הפריע לו יותר מדי, כשהרוקי האדיר הוביל את קלעי הפליקנס עם 21 נקודות ב-81.8% מהשדה. ג'יי ג'יי רדיק הוסיף 18, ברנדון אינגרם 15 וניו אורלינס קטעה רצף של שני הפסדים. הקבוצה המארחת הפכה ברבע האחרון פער דו ספרתי לכזה של ארבע נקודות בלבד, אבל זה לא הספיק בערב בו זאק לאבין נעצר על 22.

פורטלנד טרייל בלייזרס – סן אנטוניו ספרס 117:125
שתיים מהקבוצות שמנסות להוריד את ממפיס מהמקום השמיני במערב נפגשו ראש בראש והקרב היה צמוד ביותר, עם לא פחות מ-20 חילופי הובלה. המארחת השתלטה על העסק ברבע האחרון, בו ניצחה 25:39 וכך הנחילה לספרס הפסד שלישי ברצף. קצב הקליעה של דמיאן לילארד אמנם נרגע מעט בשני המשחקים האחרונים, אבל "דיים דולר" הצטיין בשורות הבלייזרס עם 26 נקודות ועשרה אסיסטים, בזמן שחסן ווייטסייד סיפק דאבל-דאבל אדיר של 17 ו-23 ריבאונדים. טריי ליילס סיפק בעצמו ספרות כפולות בשני טורים עבור סן אנטוניו, כשסיים עם 23 נקודות ו-10 כדורים חוזרים ודמאר דרוזן קלע 21, אך זה לא הספיק לטקסנים.

ניו יורק ניקס – אורלנדו מג'יק 103:105
קשה להאמין שהמשפט הבא באמת נכתב, אבל ניו יורק סופרת שלושה ניצחונות רצופים, כשהלילה הם חזרו מפיגור של 10 נקודות ברבע האחרון, זאת אחרי ששמטו יתרון דו ספרתי בעצמם. בשורות הקבוצה מהתפוח הגדול בלטו ג'וליוס רנדל וטאג' גיבסון, עם 22 ו-19 נקודות בהתאמה. אצל המג'יק, שדווקא נמצאים כרגע בתמונת הפלייאוף למרות ההפסד הלילה, בלט ניקולה ווצ'ביץ' עם 25 ושמונה ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי