אחרי פארגו, גולדן סטייט הודיעה על החתמת דראגן בנדר

דראגן בנדר
דראגן בנדר | Christian Petersen/Getty Images

אקס נוסף של מכבי ת"א מצטרף לחבורה של סטיב קר וסטף קרי. הפעם מדובר בקרואטי בן ה-22 שנחתך ממילווקי מוקדם יותר החודש, גם הוא חתם תחילה לעשרה ימים

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שג'רמי פארגו חתם בגולדן סטייט ווריורס בחוזה לעשרה ימים ובסוף השבוע חזר לסנטה קרוז ווריורס, קבוצת הבת של מי שהייתה אלופת ה-NBA בשלוש מתוך ארבע העונות האחרונות (2015, 2017 ו-2018), הערב לחבורה של סטיב קר הצטרף אקס נוסף של מכבי תל אביב.

גולדן סטייט, שנאלצת להסתדר העונה בין השאר ללא כוכביה סטף קרי וקליי תומפסון – ולא באמת מצליחה להסתדר בלעדיהם ולראיה ניצחה 12 משחקים בלבד מתוך 56  – הימרה כעת על הפורוורד בן ה-22 דראגן בנדר, שהעונה בשבעת משחקיו רשם בממוצע 3.7 נקודות, 2.9 כדורים חוזרים ו-1.3 אסיסטים ב-13 דקות. גם הוא זכה לחוזה לעשרה ימים לעת עתה.

כזכור, הקרואטי הצעיר הובא לישראל בשנת 2014 על ידי המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', ולאחר שנתיים שכללו גם השאלה לעירוני רמת גן, עבר לפיניקס ב-2016. ביולי האחרון הוא נפרד מהסאנס וחתם במילווקי באקס, אבל בארבעה חודשים שותף בשבעה משחקים בלבד בקבוצה של יאניס אנטווקומפו ורק החודש חוזהו הותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי