"לברון ג'יימס שוקל ברצינות להתמודד על נשיאות ארצות הברית"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Sean M. Haffey/Getty Images

לאחר דבריו של קאזינס ("אמרתי לו שהוא צריך לרוץ ושאני אצביע לו"), בתוכנית 'Undisputed' דווח כי כוכב לוס אנג'לס לייקרס, חרף הכחשתו, ממש לא שולל אפשרות שהדבר יקרה בעתיד

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס מזמן הרוויח ביושר את הזכות להיקרא אחד משחקני הכדורסל בכל הזמנים, אבל לא פחות חשוב מכך הוא גם מיצב את עצמו כמוביל דעת קהל ואחד שלא מהסס לומר את דעתו. גם בנושאים פוליטיים כוכב לוס אנג'לס לייקרס כיום לא חושש לומר את אשר על ליבו וזכורה בעיקר העקיצה ששלח הכדורסלן לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אי שם בשנת 2017.

הלילה (בין שלישי לרביעי) פרסם סקיפ ביילס, אנליסט מוכר ב-NBA ואחד מאנשי רשת "פוקס ספורט", שלברון ג'יימס בן ה-35 בהחלט חושב להתמודד על נשיאות ארצות הברית ביום מן הימים. "אני מאוד קרוב לאדם שנחשב לאחד ממקורביו של ג'יימס ואותו אחד אמר לי שהוא בילה עם לברון בכל סוף שבוע האולסטר בשיקגו. בשיחתנו האחרונה בתוכנית 'Undisputed' הוא שמע את השיחה שלנו וסימס לי 'ג'יימס באמת שוקל את האפשרות הזאת, עוד הרבה לפני שדימרקוס קאזינס דיבר על כך שלברון צריך לרוץ".

עוד אמר ביילס: "אותו מקורב ללברון אמר לי שזו בהחלט תוכנית שלו לעתיד, אבל זו עדיין לא מטרה. כרגע זה בהחלט דבר שהוא שוקל ברצינות". כזכור, מי שהעלה את הנושא היה חברו של ג'יימס, קאזינס שאמר בפודקסט “All The Smoke”: "אמרתי לו 'יום אחד שהוא חייב להתמודד על הנשיאות. אם יש שחקן NBA שראוי, זה לברון ג'יימס ואני בהחלט הייתי מצביע לו. ברור שזו רק דעתי ולברון בטח מרגיש אחרת, אבל אני חושב שהוא בהחלט ראוי להיות נשיא".

עוד לפני אירועי הלילה והדיווח על כך שזו בהחלט מחשבה שרצה בראשו לעתיד הרחוק, ג'יימס הגיב לשלל הדיווחים בנושא שלא מדובר באפשרות שהוא שוקל, לפחות לא כרגע: "זה דבר שקאזינס אמר לי כמה פעמים במהלך העונה, אבל אני לא חושב על זה".


הילרי קלינטון ולברון ג'יימס. יהיה נשיא ארה"ב? (BRENDAN SMIALOWSKI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי