אדבאיו: "שמרתי על השחקן הכי טוב בעולם וזה עבד די טוב"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Patrick Smith/Getty Images

אחרי שנצמד ליאניס אנטטוקומפו ועצר אותו על 13 נקודות בלבד, סנטר מיאמי סיפר אחרי ניצחון שני העונה על מילווקי: "מודה לחברים שלא השאירו אותי מולו באחד על אחד. מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה"

(גודל טקסט)

במשחק השני בלבד של העונה הסדירה, בסוף חודש אוקטובר האחרון, מיאמי התארחה במילווקי ולאחר מותחן אדיר חזרה משם עם ניצחון 126:131 בתום הארכה. הלילה (בין שני לשלישי) ההיט אירחו את הבאקס והפכו לראשונים העונה שמנצחים אותם פעמיים, עם 89:105 הנחילו ליאניס אנטטוקומפו בסך הכל את הפסדו התשיעי העונה אחרי 61 משחקים.

זה לא שרק שיאניס אנטטוקומפו שוב נעצר על ידי מיאמי, אלא שהלילה הוא קלע רק 13 נקודות – זהו כמובן שיא שלילי עבורו העונה והקרדיט מגיע כמעט כולו לבאם אדבאיו. האולסטאר הוביל את משחק ההגנה של מיאמי, זכה לשבחים מקיר לקיר ובסיום אמר אמר ל-ESPN: "אנחנו בכל משחק מגיעים בתור אנדרדוג, אבל אני מרגיש שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. גם החברים שלי מאמינים וכל העיר מאחורינו ומאמינה שאפשר לנצח את כולן. אנחנו פשוט צריכים להמשיך ככה".

אדבאיו עצר את אנטטוקומפו על 33 אחוז בלבד מהשדה, האחוז השני הכי נמוך שלו העונה. למעשה, ה"גריק פריק" קלע זריקה אחת בלבד מתוך 10 ניסיונות כאשר אדבאיו היה השומר שלו. "רציתי לקחת אחריות, זה היה האתגר שלי", אמר הסנטר שגם קלע 14 נקודות, לקח 13 ריבאונדים, מסר 5 אסיסטים ורשם שלוש חסימות, "יצאתי לשם כדי לשמור על השחקן הכי טוב בעולם וזה עבד די טוב, אני גם מודה לחברים שלא השאירו אותי איתו באחד על אחד".


ומה אמר להגנתו אנטטוקומפו? "אתה יודע שבמהלך העונה אתה הולך לנצח משחקים וגם להפסיד, זה לא שציפינו להגיע למאזן 0:82. מיאמי קבוצה נהדרת, ששיחקה מאוד חזק וברור שאנחנו נפגוש אותם שבוע (כבר בעוד שבועיים) וננסה לשחק טוב יותר וחזק יותר. אם נפגוש אותם גם בפלייאוף, שזה מרחק חודש וחצי מעכשיו, עלינו להיות מוכנים לזה".

ג'ימי באטלר סיכם בשם הצד המנצח: "כך אנחנו רוצים להיראות בכל משחק, אבל לצערי זה לא קורה. היום ראיתם איך אנחנו יכולים ורוצים לשחק. אהבתי את המשחק שלנו, כי כולם העבירו מיד ליד את הכדור, כולם עשו הגנה ותקשרו אחד עם השני. חייכנו, אבל גם שיחקנו קשוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי