קר: "עם סטף קרי אנחנו קבוצה אחרת לגמרי. הוא שינה הכל"

סטף קרי
סטף קרי | Ezra Shaw/Getty Images

מאמן גולדן סטייט ווריורס התפעל מהבכורה המחודשת של הגארד לאחר ארבעה חודשים, גם לברון ג'יימס נרגש וצייץ: "המשחק התגעגע אלייך"

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה חודשים מאוד עצובים עבור גולדן סטייט ווריורס, הלילה (בין חמישי לשישי) היא קיבלה בחזרה את הכוכב הגדול שלה. סטף קרי התאושש מהשבר בידו ושב לפרקט לבכורה מחודשת שארכה 27 דקות ובמהלכה הוא קלע 23 נקודות. זה אמנם לא סייע לקבוצתו לנצח את האלופה טורונטו רפטורס, אבל מקבוצה שהייתה רגילה לאליפויות היא הפכה לנמושה, וחזרתו של קרי בהחלט הולכת לשנות את המצב לקראת 20 המשחקים שנותרו לה עד סיום העונה.

"אני חושב שהוא נראה נהדר, זז כמו שצריך ושינה את כל המשחק שלנו כשהוא היה על הפרקט", החמיא המאמן סטיב קר, "כמובן שזה לא היה משחק אידאלי עבורו, הכנסנו והוצאנו אותו מהחמישייה כדי להפחית את כמות הדקות שלו, אבל הוא נתן לנו דחיפה מאוד גדולה וגם האוהדים היו יכולים לראות את זה. אנחנו עכשיו קבוצה אחרת לגמרי, זה ברור".

עוד אמר קר על חזרת הכוכב: "זה נהדר לראותו אותו שוב משחק ואת הקבוצה שלנו משתנה וזה יהיה כיף לראות את הקבוצה מתקדמת ואותו חוזר לעצמו, עולה בכמות הדקות ונכנס לעניינים. נשארו לנו 20 משחקים העונה וזו מקפצה מבחינתנו לקראת העונה הבאה".


שוב איתנו. סטף קרי (Ezra Shaw/Getty Images)

בין המברכים את קרי על חזרתו לפרקט היה גם "המלך", לברון ג'יימס כמובן, שצייץ: "שמח לראות את סטף קרי שוב, המשחק התגעגע אלייך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי