העונה של מילווקי בסכנה? אנטטוקומפו יעבור MRI בברכו השמאלית

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Patrick Smith/Getty Images

הכוכב היווני של הבאקס סובב את המפרק בעקבות נחיתה לא טובה במהלך משחק ההפסד ללייקרס. הקבוצה עשויה לאפשר לו מנוחה גם אם תוצאות הבדיקה יהיו תקינות

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

דאגה במילווקי באקס: יאניס אנטטוקומפו יעבור בדיקת MRI בברכו השמאלית, כך דווח הערב (שבת) ב-ESPN. מי שנחשב לדעת רבים לשחקן הטוב ב-NBA בהווה, נחת בצורה קשה על הפרקט ועיקם את הברך שלו במהלך המחצית השנייה של המשחק אותו הפסידו הבאקס ללוס אנג'לס לייקרס לפנות בוקר, אולם לא נטש את ההתמודדות והמשיך לשחק.

מיד אחרי הנפילה, אנטטוקומפו נשאר על הקרקע כשהוא מוקף בחלק מחבריו לקבוצה. לאחר המשחק הוא לבש שרוול לחץ על ברכו ונראה כשהוא צולע בחדר ההלבשה. בנוסף, הפריק היווני נזקק לשלושה בתפרים בשפה, בה נפצע במהלך המשחק.

מילווקי בדרכה לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח, זו השנה השנייה ברציפות, כאשר במאזנה 53 ניצחונות ו-10 הפסדים והיא רחוקה 8.5 משחקים מטורונטו ראפטורס הדולקת בעקבותיה. הבאקס טובים מספיק כדי להסתדר ללא הכוכב הגדול שלהם בטווח הקרוב, אך בוודאי לחוצים לוודא שאינו סובל מפציעה חמורה ויהיה מוכן לפלייאוף כדי לעזור לקבוצה להתחרות על האליפות. לא מן הנמנע שגם אם בדיקת ה-MRI תהיה תקינה, היווני יקבל מנוחה במשחקים הקרובים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי