יוסטון חזרה לנצח, הלייקרס הפסידו לברוקלין ובוסטון עלתה לפלייאוף

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Maddie Meyer/Getty Images

לברון ג'יימס החטיא בשניות הסיום והנטס יצאו עם 102:104 מפתיע, הארדן הוביל את הרוקטס לקטיעת רצף הפסדים עם 37 נקודות, הסלטיקס הבטיחו מקום בין שמונה הגדולות במזרח. הקליפרס הביסו, דונצ'יץ' ודאלאס נוצחו

(גודל טקסט)

מחזור גדוש במשחקים, תשעה כאלה ליתר דיוק, נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA. יוסטון רוקטס הצליחה לשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של מינסוטה, בוסטון הבטיחה את המקום בפלייאוף לאחר שגברה על אינדיאנה, הצגה נוספת של לוקה דונצ'יץ' לא הספיקה לדאלאס בסן אנטוניו והקליפרס התאוששו מההפסד בדרבי של לוס אנג'לס, בעוד הלייקרס לא השכילו להמשיך במומנטום מהניצחון על היריבה העירונית ונכנעו בבית דווקא לברוקלין.

יוסטון רוקטס – מינסוטה טימברוולבס 111:117
הטקסנים קטעו רצף של ארבעה הפסדים למרות שהיו בפיגור במשך יותר מחצי משחק, עד שברבע השלישי הצליחו לייצר ריצה ולעלות ליתרון שנשמר עד לסיום בדרך לניצחון נחוץ מאוד מבחינת יוסטון, אחרי שבתום ההפסד לאורלנדו ג'יימס הארדן אמר שהקבוצה "הגיעה לשפל". המזוקן לקח אחריות והוביל עם 37 נקודות, כשראסל ווסטברוק סייע לו עם 27 משלו. בצד של הוולבס, שנוצחו בפעם השלישית ברציפות, דיאנג'לו ראסל סיים עם 28 נקודות וחואן הרננגומס תרם 18.

אינדיאנה פייסרס – בוסטון סלטיקס 114:111
הסלטיקס שמטו יתרון של 19 נקודות בו החזיקו במהלך הרבע השלישי וראו את דומאנטס סאבוניס משלים מהפך ומעלה את המארחת לפלוס שלוש כשתי דקות לסיום, אולם מרכוס סמארט החזיר את ההובלה לירוקים 50 שניות לפני הבאזר וסגר עניין מהקו בשביל להבטיח סופית לבוסטון את המקום בין שמונה הראשונות במזרח בתום העונה הסדירה. ג'ייסון טייטום הצטיין בשורות המנצחת עם 30 נקודות, אליהן הוסיף שישה ריבאונדים וארבע חטיפות, כשגורדון הייוורד תרם דאבל-דאבל של 27 ו-10 כדורים חוזרים. סאבוניס הנהדר רשם 28, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים בצד השני ו-ויקטור אולדיפו קלע שיא עונתי של 27, אך זה לא הספיק לאינדיאנה.

גולדן סטייט ווריירס – לוס אנג'לס קליפרס 131:107
סטף קרי נעדר משחק שני רצוף בשל מחלה והקליפרס ניצלו זאת על מנת להביס את הווריירס בצ'ייס סנטר, כאשר קוואי לאונרד זכה למנוחה ברבע האחרון לאחר שקלע 23 נקודות בשלושת הראשונים. רג'י ג'קסון עם 16 יחד עם פול ג'ורג' ופטריק בוורלי, שתרמו 15 כל אחד, נכנסו גם הם לרשימה של שבעה קלעים בספרות כפולות בשורות המנצחת. דרגאן בנדר המשיך להצדיק את הקרדיט שקיבל מגולדן סטייט, אשר החתימה אותו לאחרונה על חוזה זמני נוסף, כשהשווה את שיא הקריירה שלו ותרם 23 נקודות, אולם לא הצליח למנוע הפסד של קבוצתו.

סן אנטוניו ספרס – דאלאס מאבריקס 109:119
ללא דז'ונטה מארי ויאקוב פלטל הפצועים, החבורה של גרג פופוביץ' שמחה לקבל בחזרה את למרקוס אלדרידג' שחזר מפציעה בכתפו הימנית והוביל את הספרס לניצחון בדרבי הטקסני עם 24 נקודות והשאיר את התקוות לכניסה לפלייאוף בחיים. דמאר דרוזן קלע 13 וחילק 12 אסיסטים, בעוד רודי גיי שימש כינור שני לאלדרידג' עם 17 נקודות. אצל המאבס, שעדיין מדורגים במקום השביעי ורחוקים כעת שני משחקים מיוסטון ואוקלהומה הניצבות מעליהם בטבלה, לוקה דונצ'יץ' סיפק 38 נקודות יחד עם שמונה אסיסטים ושבעה כדורים חוזרים אבל רק טים הארדוויי ג'וניור היה שם כדי לסייע לו, עם 20 נוספות, וכך דאלאס רשמה הפסד שני ברציפות.

לוס אנג'לס לייקרס – ברוקלין נטס 104:102
ירידת מתח? דווקא לאחר סוף שבוע מוצלח ביותר שכלל ניצחונות על שתי המתחרות העיקריות על תואר האליפות, מילווקי והקליפרס, לברון ג'יימס וחבריו לא הציגו את ההגנה האופיינית שלהם ונוצחו בסטייפלס סנטר על ידי הקבוצה שזה עתה נפרדה באופן מפתיע ממאמנה קני אטקינסון. הנטס הובילו בתשע כשש דקות לסיום, אך הקבוצה הביתית צימקה לנקודה בלבד ובהמשך קבעה שוויון אחרי שאנתוני דייויס דייק מחוץ לקשת. ספנסר דינווידי, יליד ל.א, הרגיש בנוח במאני טיים וקלע מחצי מרחק בשביל להחזיר את היתרון לברוקלין, ולברון הצליח איכשהו להחטיא צעד וחצי בשניות הסיום – מה שהעניק לאורחת ניצחון מפתיע. דינווידי הוביל את ברוקלין עם 23 נקודות וקאריס לוורט תרם 22. קינג ג'יימס היה רחוק אסיסט בודד מטריפל-דאבל כשסיים עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים, אנתוני דייויס קלע 20 במחצית השנייה מתוך ה-26 שלו במשחק כולו אבל הסגולים-זהובים נוצחו לראשונה אחרי ארבעה משחקים.

תוצאות נוספות
ניו יורק ניקס – וושינגטון וויזארדס 122:115
שיקגו בולס – קליבלנד קבאלירס 103:108
ממפיס גריזליס – אורלנדו מג'יק 120:115
פורטלנד טרייל בלייזרס – פיניקס סאנס 105:121 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי