שחקנה של ברוקלין נעלב: "אפילו לא שאלו אותי אם אני בסדר"

ווילסון צ'נדלר
ווילסון צ'נדלר | Al Bello/Getty Images

יממה לאחר שנודע כי ארבעה שחקני הנטס חלו בקורונה, ווילסון צ'נדלר נתקל ביחס עוין בבניין מגוריו, שם ביקשו ממנו להתרחק מהאזורים המשותפים: "שיילכו להז***ן"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר שברוקלין נטס פרסמה כי ארבעה משחקניה נמצאו חיוביים כנשאים של נגיף הקורונה, אחד מחברי הקבוצה, ווילסון צ'נדלר, עבר חוויה לא נעימה בבניין המגורים שלו. הפורוורד בן ה-32 סיפר היום (רביעי) בטוויטר כיצד צוות עובדי הבניין ביקש ממנו להישאר רחוק מהאזורים המשותפים במתחם, מבלי לגלות שום אמפתיה כלפיו.

כך כתב צ'נדלר בציוץ: "מנהלת הבניין קראה לי ואמרה 'ראיתי ששחקני הנטס נדבקו בווירוס. היינו רוצים לדעת מה הסטטוס שלך ואם תוכל, תתרחק מהלובי וכו'. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד אנשי צוות'. אפילו לא שאלה אם אני בסדר, זה אחד. שניים, היא אפילו לא שאלה אם נבדקתי ואם התוצאה הייתה שלילית או חיובית. שהבניין הזה יילך להז***ן, אני הולך הביתה. יש בבניין הזה לפחות 300 אנשים שנכנסים ויוצאים כל יום, בנוסף לשליחים וכו'. ז** על האישה הזו".

ברוקלין הודיעה אתמול כי המועדון עובד בצמוד עם גופי הבריאות המקומיים ושכל השחקנים, המאמנים ואנשי הצוות קיבלו הוראה להיכנס לבידוד ולעקוב אחר התפתחות אפשרית של תסמיני הנגיף אצלם. השחקן היחיד שזהותו ידועה מבין ארבעת החולים עליהם דווח הוא קווין דוראנט, שסיפר אתמול כי חלה בקורונה.

צ'נדלר במשחק האחרון של הנטס, נגד לברון והלייקרס (Harry How/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי