בארה"ב רצו לשלוח "דרים טים", אבל ב-2021 לא בטוח שזה יתאפשר

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Stacy Revere/Getty Images

אמנם נרשמה הקלה אצל האמריקאים כאשר המשחקים האולימפיים נדחו בשנה בדיוק, אך מכיוון שלא ברור גורלה של עונת ה-NBA, קיים חשש שבקיץ הבא כוכבים רבים יבחרו שלא לצאת לטוקיו - כולל לברון ג'יימס שיהיה בן 36

(גודל טקסט)

יממה אחרי שנקבע רשמית והוכרז על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי כי המשחקים האולימפיים בטוקיו ייערכו ביולי 2021, בארצות הברית מנסים לנתח את משמעות הדבר עבור נבחרת הכדורסל. אחרי הכישלון באליפות העולם בשנה שעברה, ארה"ב סיימה במקום השביעי שהוא הנמוך שלה אי פעם בתחרות, ארה"ב תכננה לשלוח "דרים טים" לטוקיו, אבל כעת כלל לא ברור אם הדבר יתאפשר.

באולימפיאדת ריו ב-2016 נבחרות הגברים והנשים של ארצות הברית זכו במדליית הזהב והמטרה להגן על התואר הייתה בחשיבות עליונה, אך על אף ש"טוקיו 2020" תיערך ביולי 2021, שנה בדיוק לאחר המועד המקורי, בארה"ב חוששים מקונפליקט. אמנם נטען ב-ESPN שנרשמה הקלה כאשר המשחקים לא הוקדמו לסתיו או לאביב 2021 ועל הנייר עונת ה-NBA אמורה להסתיים בזמן כדי לאפשר לכוכבים הגדולים ביותר להתאושש מהפלייאוף ולייצג את המדינה באולימפיאדה, אך מכיוון שהעונה הנוכחית הופסקה ולא ברור מתי תחודש, אם בכלל, קיים הסיכוי שעונת 2020/21 תיפתח באיחור, תסתיים באיחור ותוביל לך שלא כל שחקני ה"אול סטאר" יבחרו לצאת ליפן.

המאמן גרג פופוביץ' פרסם בחודש שעבר סגל רחב שכלל 44 שחקנים וביניהם גם הכוכבים הכי גדולים בליגה ומכיוון שהמשחקים האולימפיים פשוט נדחו בשנה שלמה אז על הנייר אין מניעה שאותה רשימה תתפרסם שוב גם בשנה הבאה, אבל יהיה מעניין לראות אם לברון ג'יימס, למשל, גם בגיל 36 ירצה להוסיף לעצמו מסגרת נוספת אחרי עונה עמוסה במיוחד. סטף קרי, לעומת זאת, הצהיר שהוא רוצה לייצג את ארה"ב לראשונה במשחקים האולימפיים – אך העונה כמעט שלא שיחק בעקבות פציעה וכעת גם הוא יצטרך לעשות חושבים ולראות אם משחקים אולימפיים אחרי עונה ארוכה ועמוסה באים בחשבון מבחינתו. המרוויחים הגדולים עשויים להיות קיירי אירווינג וקווין דוראנט, שכבר זכו במדליות זהב ובקיץ הבא צפויים לעמוד לרשות פופוביץ', מה שלא בטוח שהיה קורה הקיץ.


דוראנט ואירווינג. עשויים לצאת נשכרים מהדחייה (Emilee Chinn/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי