רוצה לנצח עכשיו: ברוקלין תנסה לצרף כוכב לצד דוראנט ואירווינג

קיירי אירווינג, קווין דוראנט
קיירי אירווינג, קווין דוראנט | Emilee Chinn/Getty Images

כתב ESPN טען שהנטס שוקלים לבצע טרייד שיכלול את אחד הצעירים המוכשרים בקבוצה על מנת להפוך את הצמד לטריו. דיווח: KD החלים מקורונה

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

במהלך פגרת הקיץ האחרונה, הקונספט של קבוצות ה-NBA בהרכבת הגרעין המוביל בסגל השתנה מטריו לצמד, אולם על פי טענתו של כתב ESPN בריאן ווינדהורסט היום (רביעי), ברוקלין נטס מתכוונת לפעול בצורה הפוכה מהטרנד ולהוסיף צלע שלישית לשני הכוכבים הגדולים שלה – קווין דוראנט וקיירי אירווינג.

ווינדהורסט הסביר כי לאחר שהחתימו את דוראנט בן ה-32 ואירווינג בן ה-28 על חוזים לארבע שנים, הנטס רוצים להתחיל לנצח כאן ועכשיו ולכן הם עשויים לנסות להנחית כוכב שלישי בברוקלין בקיץ הקרוב ו"להקריב" את אחד הצעירים המוכשרים בקבוצה לשם כך.

שחקנים כמו קאריס לוורט, ג'ארט אלן, ספנסר דינווידי וטאורין פרינס הוזכרו כמועמדים להיכלל בטרייד אפשרי, בייחוד לאור העובדה שמספר קטן יחסית של כוכבים גדולים ייצאו לשוק החופשי בתום העונה הנוכחית. בין אלו שכן מסיימים חוזה בקיץ הקרוב, אפשר לציין את דמאר דרוזן, גורדון הייוורד, אנדרה דראמונד וסרג' איבקה.

דוראנט ואירווינג. ברוקלין רוצה אליפות כאן ועכשיו (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)
דוראנט ואירווינג. ברוקלין רוצה אליפות כאן ועכשיו (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)

בנושא אחר, לפי דיווחים שונים בארצות הברית, המנהל המקצועי של ברוקלין, שון מרקס, אישר כי דוראנט כבר לא מראה תסמינים של נגיף הקורונה. כזכור, KD אובחן כחולה לפני כשבועיים, יחד עם שלושה שחקנים נוספים של הנטס ששמותיהם לא פורסמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי