דיווח בארה"ב: גולדן סטייט עשויה לבחור בדני אבדיה

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

בסן פרנסיסקו כרוניקל נכתב שאם הווריירס לא יקבלו את הבחירה הראשונה ויפספסו את אנתוני אדווארדס, שחקן מכבי תל אביב יהיה האופציה הבאה של סטיב קר. בדרך לשתף פעולה עם סטף קרי?

(גודל טקסט)

נראה שגם נגיף הקורונה והגיוס הטרי לצה"ל, לא יעלימו את העניין סביב דני אבדיה ברחבי ארצות הברית. הישראלי המוכשר בן ה-19 של מכבי תל אביב צפוי להיבחר באחד מבין עשרת המקומות הראשונים ולפי 'סן פרנסיסקו כרוניקל', אבדיה סומן כאופציה השנייה עבור גולדן סטייט ווריירס.

אחת הקבוצות הגדולות של הדור הנוכחי, חווה עונת משבר בעקבות פציעות של כוכביה סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין ורשמה את המאזן הגרוע ביותר ב-NBA עד השבתת הליגה ולכן לא מן הנמנע שהיא תקבל את הבחירה הראשונה בדרפאט.

במקרה כזה היא תבחר בגארד בן ה-18 אנתוני אדווארדס, שאמור להיבחר במקום הראשון בכל סיטואציה. בכל תרחיש אחר, דני אבדיה יהיה האופציה המועדפת של ה-GM בוב מאיירס ושל המאמן סטיב קר.

בימים אלו המחשבה שאבדיה ישתף פעולה עם השחקנים הטובים בעולם ואחד המאמנים הטובים בליגה נחשבת בגדר חלום, גם בגלל דחיית הדראפט הצפויה, אבל נראה ששום דבר לא ימנע מפורוורד להפוך לישראלי השלישי ב-NBA אחרי עומרי כספי וגל מקל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי