Sport1 Banner

גם דטרויט בתמונה: "הייתי שוקל ברצינות ללכת על דני אבדיה"

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

אחרי שסומן כמועמד להיבחר על ידי קליבלנד וגולדן סטייט, אנליסט ESPN המליץ לפיסטונס לקחת את הישראלי המוכשר: "יהווה פליימייקר צעיר ומרגש"

(גודל טקסט)

דראפט 2020 ב-NBA עומד בסימן שאלה גדול עקב מגיפת הקורונה שמאיימת לבטל את העונה הנוכחית, אך בין אם יתקיים ביוני כמתוכנן או יידחה בכמה חודשים, דני אבדיה צפוי להיבחר באחד המקומות הגבוהים ביותר. אחרי ששמו נקשר כמועמד בכיר לקליבלנד קבאלירס וגולדן סטייט ווריירס, בין השאר, הלילה (בין חמישי לשישי) הוזכרה דטרויט פיסטונס כקבוצה מתאימה עבור הכישרון בן ה-19.

מייק שמיץ וג'ונתן גבעוני, מומחי הדראפט של ESPN, פרסמו את התחזית העדכנית שלהם ובה הפיסטונס מוקמו בבחירה החמישית, לאור העובדה שהם החזיקו במאזן החמישי הכי גרוע בליגה (20 ניצחונות ו-46 הפסדים) עד לעצירת המשחקים לפני חודש. אמנם מי שסומן כבחירה המתאימה ביותר עבור דטרויט הוא הסנטר אונייקה אוקונגוו ממכללת דרום קליפורניה, אך שמיץ הבהיר: "הייתי שוקל ברצינות ללכת על אבדיה".

"הוא יהיה פליימייקר צעיר ומרגש עבור דטרויט, על אף שהוא יותר פוינט פורוורד מאשר גארד מוביל כדור", ניתח שמיץ. "אבדיה מרגיש בנוח לתפקד גם כקומבו פורוורד הרחק מהכדור כפי שעשה עבור מכבי תל אביב ביורוליג, אולם תמיד חשבתי שהערך האמיתי שלו יבוא לידי ביטוי כשהכדור בידיו כמו שראינו ברמות של פיב"א".

דני אבדיה. דטרויט תקשיב לשמיץ? (עדי אבישי)
דני אבדיה. דטרויט תקשיב לשמיץ? (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: NBA, דני אבדיה, דראפט 2020

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי