"לניצחונות יש מחיר": המנהיגות חסרת הפשרות של ג'ורדן

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | GettyImages

סדרת הדוקו על "הוד אווירותו" תעלה לשידור בנטפליקס בעוד שבוע וב"אתלטיק" סיפקו הצצה ליצר התחרותי של האגדה: "אם הייתי צריך להיכנס בשחקנים כדי שיעמדו ברף שלי, עשיתי את זה"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

מייקל ג'ורדן נודע בשל יצר התחרותיות המטורף שלו. הוא היה מוכן לעשות הכל כדי לנצח, והשחקנים ששיתפו עמו פעולה במדי הבולס הם העדים הראשונים לכך. בסדרת הדוקו על עונתו האחרונה של MJ בשיקגו, שתעלה לשידור בנטפליקס בעוד שבוע מהיום (שני), אוהדי הכדורסל ייחשפו לצד הזה של ג'ורדן – אחד שדאג לטפח את התדמית בציבור, אך בדלתיים סגורות היה בעל מזג שונה לחלוטין.

כתב המגזין "אתלטיק" ריצ'רד דייטש קיבל הצצה לשמונת הפרקים הראשונה של "הריקוד האחרון" וסיפק המון פרטים על ההפקה, ביניהם הציטוט הבא של הוד אווירותו, שנשאל האם האינטנסיביות שלו גרמה לו להיחשב כאדם רע.

"תראה, לניצחונות יש מחיר", אמר ג'ורדן, "ולמנהיגות יש מחיר. אז אני סחבתי אנשים איתי כשהם לא רצו שיסחבו אותם. אתגרתי אותם כשהם לא רצו להתמודד עם אתגר. והרווחתי את הזכות הזו כי החברים שלי שהגיעו לקבוצה אחריי לא עברו את הדברים שאני עברתי. ברגע שהצטרפת לקבוצה, היית צריך לעמוד ברף מסוים שבו אני שיחקתי את המשחק. ולא התכוונתי לקבל פחות מזה. ואם זה אומר שנאלצתי להיכנס בך קצת מדי פעם, אז עשיתי את זה".

מילותיו של 'הוד אווירותו' ממחישות את מנטליות ה"ניצחון בכל מחיר" שלו ודרכן אפשר להבין כי בסדרה, נכיר את ג'ורדן בגרסה טבעית ואמיתית הרבה יותר מזו שהציג בעבר.

מייקל ג'ורדן. בעוד שבוע ניחשף לגרסה אחרת שלו (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
מייקל ג'ורדן. בעוד שבוע ניחשף לגרסה אחרת שלו (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי