מייקל ג'ורדן: "אנשים יחשבו שאני אדם נורא, אפילו רודן"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

לקראת עליית הסדרה "הריקוד האחרון" שסוקרת את הקריירה של כוכב שיקגו בולס בשנות התשעים, הוא כבר החל לנסות להנמיך את גובה הלהבות הצפויות: "לא יבינו למה התנהגתי ככה, זה עניין של מנטליות"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע הבא תעלה לאוויר הסדרה "הריקוד האחרון", סדרה תיעודית של "ESPN" ו-"נטפליקס" שסוקרת את הקריירה של מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס בשנות ה-90, ולקראת השקתה, מי שלדעת רבים נחשב עד עצם היום הזה לכדורסלן הטוב ביותר, מנסה להנמיך את גובה הלהבות והביקורות שיופיעו בעקבותיה.

כבר פרסמנו כאן בספורט1 ראיון קצר שהעניק מייקל ג'ורדן השבוע ל-"The Athletic" ובו שוחח על כך שיצר התחרותיות שלו עלול לפגוע במעמדו עם ההצהרה כי "לניצחונות יש מחיר", אולם הלילה (חמישי) פורסמו ציטוטים נוספים של ג'ורדן בעקבות חששו מהביקורות שהולכות להתפרסם ובעיקר בשל הצפי לדעת קהל באור שלילי.

"כשאנשים יצפו בסדרה, אני לא בטוח שהם בכלל יצליחו להבין מדוע עשיתי את מה שעשיתי ובאיזו אינטנסיביות הדברים קרו", סיפר ג'ורדן, "כשאנשים יראו את הקטעים עם סקוט בורל, אנשים יחשבו שאני אדם נורא", הודה, "אבל אנשים צריכים להבין למה התנהגתי אליו ככה. זה היה כי הייתי צריך אותו קשוח במשחקי הפלייאוף, הייתי צריך לדעת שאני יכול לסמוך עליו במשחקים נגד אינדיאנה, מיאמי וניו יורק. זו הסיבה בעקבותיה אנשים יראו אותי מתנהג בדרכים מסוימות ולא יבינו למה עשיתי זאת".

לסדרה יהיו שבעה פרקים ועל פי דבריו של ה-כוכב של שיקגו בולס בשנות התשעים ושל עולם הכדורסל כולו, לא כולם יאהבו את מה שהם יראו: "כשאנשים יצפו בסדרה הם בטח יגידו לעצמם 'איזה בן אדם נורא הוא, הוא אפילו רודן'. זה כי הם (חבריו לקבוצה) לא זכו בשום דבר. אני רציתי לזכות, אבל שגם להם יהיה חלק בזכייה. לא הייתי צריך לעשות את זה, אבל עשיתי את זה כי זה מי שאני, כך אני משחק את המשחק, זו המנטליות שלי. אם אתם לא רוצים לשחק ככה את המשחק, אז אל תשחקו".




רודן? בשבוע הבא נוכל לצפות בסדרה. מייקל ג'ורדן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי