קוקוץ' בביקורת: "מקווה ש'הריקוד האחרון' תעסוק בדברים חיוביים"

טוני קוקוץ'
טוני קוקוץ' | GEORGE FREY/AFP via Getty Images

נראה שאחד מכוכבי הקבוצה ההיסטורית של שיקגו בולס פחות התחבר לשני הפרקים הראשונים בסדרה הדוקומנטרית: "היינו מאושרים מההצלחה ולא התעסקנו במי אשם ולמה לא זכינו ביותר אליפויות"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

טירוף "הריקוד האחרון" לא עוצר. הסדרה אודות מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס שהפיקה ESPN ומשודרת בימים אלה גם ב"נטפליקס", הפכה תוך ימים בודדים לסדרת הספורט הדוקומנטרית הנצפית ביותר בעולם – כזו שכולם מדברים עליה, לא רק חובבי הכדורסל או אוהבי ספורט.

כידוע, שיקגו בולס שלטה בעולם הכדורסל במשך קרוב לעשור, הודות לשושלת שכללה שש אליפויות מ-1991 ועד 1998 והעובדה שבשורותיה שיחק לדעת רבים הכדורסלן הטוב אי פעם, מייקל ג'ורדן כמובן. אבל ג'ורדן לא היה הסופרסטאר היחיד של הבולס באותם ימים ולצדו כיכבו גם שחקנים כמו דניס רודמן, סקוטי פיפן ומי שעד עצם היום הזה יש שרואים בו "השחקן השישי" הטוב אי פעם, הפורוורד הקרואטי טוני קוקוץ'.

קוקוץ', שהגיע לשיקגו ב-1993 וזכה איתה בשלוש אליפויות מתוך השש באותו עשור, דווקא לא אהב את מה שראה בשני הפרקים הראשונים: "אני מקווה שהמשך הסדרה יתמקד בחלקים החיוביים יותר של 'הריקוד האחרון' ב-1997/98. זה חשוב שהמשך הסדרה יעסוק בהישגים שלנו במהלך 'הריקוד האחרון' ולא במי אשם ולמה לא זכינו ב-8 או ב-10 אליפויות. כולם היו מאושרים מההצלחה שלנו ולא מזה שלא זכינו בעוד אליפויות".


קוקוץ' וכוכבי שיקגו (PETER PAWINSKI/AFP via Getty Images)

הקרואטי גם מתקשה להבין את הביקורות הנוקבות על המנהל המקצועי ג'רי קראוס, מי שצירף אותו לבולס ובסדרה עולה ההשערה שאולי הוא מי שחרץ את גורלה של השושלת: "תמצאו לי חמישה אנשים בכל ענף ספורט שתרצו שהגיעו לכל כך הרבה הישגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי