ביוטה מנסים להרגיע: "הקבוצה מאוחדת, בדגש על מיטשל וגובר"

דונובן מיטשל , רודי גובר
דונובן מיטשל , רודי גובר | Christian Petersen/Getty Images

דניס לינדסי, סגן הנשיא בג'אז, שוחח עם התקשורת בארה"ב באמצעות אפליקציית "זום" וניסה להשאיר מאחור את התפשטות הנגיף בתוך הקבוצה: "הלילה של ה-11 במרץ היה חסר תקדים"

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ארצות הברית ובשלב זה לא ניתן אפילו להעריך מתי אולי יוכלו באמריקה לנסות לחזור לשגרה ולהשיב את ענפי הספורט, אבל ביוטה ג'אז מתעסקים קרוב לחודשיים בהרגעת הרוחות. כזכור, עונת ה-NBA נעצרה ומאז לא חודשה כאשר דקות ספורות לפני שנפתח משחק, רודי גובר מיוטה אובחן כחולה מאומת בנגיף קורונה ולאחר זמן קצר התברר כי גם הדביק את חברו, דונובן מיטשל.

אין זה סוד שפוטנציאל ההדבקה של הווירוס גבוה מאוד, אולם גובר ספג ביקורות נוקבות מכל עבר לאחר שהתנהג בחוסר אחריות ובכוונה נגע בחפצים ובאנשים, לפני שידע כי נדבק. למעשה, התנהגותו של גובר, שבאותם ימים ניסה להשתעשע מהמצב שעוד היה קל בארה"ב, גרמה ככל הנראה להידבקותו וכך גם העביר את הנגיף לאנשים נוספים. 

גובר התראיין לאחרונה וטען שהמשבר עם מיטשל חלף, אולם ספק אם זהו המצב. בחודש שעבר נטען כי מיטשל מתקשה לסלוח לגובר על שהדביק אותו בכך שהפר את ההנחיות במכוון וכעת נשמעה התייחסות ראשונה לפרשה מצד דניס לינדסי, סגן הנשיא ביוטה: "שניהם השאירו את זה מאחוריהם ואנחנו מסתכלים קדימה, מתנהגים כמקצוענים".

לינדסי ערך מעין מסיבת עיתונאים מאולתרת באמצעות אפליקציית "זום" והוסיף: "תראו, הלילה של הקורונה (מתכוון ל-11 במרץ) היה מבחינתנו חסר תקדים. זה הביא להסתכלות על יוטה ג'אז עם מיקרוסקופ, ואנחנו מקבלים ומבינים את זה – ואנחנו שמחים על כך שהקבוצה נשארה מחוברת ומאוחדת, בדגש על דונובן מיטשל ורודי גובר. הם שוחחו, כל אחד אמר את אשר על ליבו והדברים חזרו לשגרה בכל ההיבטים", סיכם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי