איברהימוביץ' מגן על ג'ורדן: "אתם רואים איך זה לשחק עם ווינר"

זלאטן איברהימוביץ' חוגג
זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ השבדי הגיב לביקורות הנוקבות ברשתות על הצדדים החדשים באישיותו של MJ שנחשפו בסדרה הריקוד האחרון: "אם אתם לא אוהבים את זה, אל תשחקו את המשחק"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' מאז ומתמיד היה וירטואוז על המגרש, אחד החלוצים הטובים בעולם ובוודאי אחד שידוע כבן אדם ללא מעצורים, בוודאי בכל הנוגע להבעת דעה.

הענק השבדי, שהעונה חזר לכדורגל האירופי כשחתם במילאן עם תום חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי, כבר מפורסם לא פחות הודות לדעות ורעיונות חדים ושנונים לאורך השנים והבוקר (שלישי) הוא עשה זאת שוב, כשהשיב לביקורות הקשות נגד אישיותו של מייקל ג'ורדן, כפי שזו באה לידי ביטוי בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון".

בניגוד לטענות רבים מהצופים בסדרה על כך שאנו נחשפים לבעיות ואף לפגמים באישיותו של ג'ורדן, שמצדו טען ש"לניצחון יש מחיר", כפי שאף העיד במהלך הסדרה, להגנתו של "הוד אוויריותו" יצא כעת איברהימוביץ' בן ה-38, שבציוץ קצר וחד, כהרגלו, סיפק תשובה. רק נזכיר כי גם הענק השבדי חוטף לא אחת משחקנים ששיתפו איתו פעולה בעקבות יחסי האנוש שלו.

"זה נחמד לצפות ב'ריקוד האחרון'. עכשיו אתם יכולים לראות איך זה לשחק עם ווינר. בין אם אתם אוהבים אותו או שלא. אם אתם לא אוהבים, אל תשחקו את המשחק", צייץ איברהימוביץ' שהשבוע חזר למילאנו ונכנס לבידוד לקראת החזרה לאימונים וחידוש העונה בארץ המגף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי