בתו של ג'ורדן: "עכשיו אני מבינה למה אתה הגדול בהיסטוריה"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images)

יסמין, שהייתה בת עשר בכשאביה פרש, סיפרה לאחר הצפייה ב"ריקוד האחרון": "הבנתי למה כולם כל כך מוקסמים ממך או זועמים עלייך". בנו מרקוס: "סדרה נהדרת לא רק עבור הצעירים אלא לכל מי שלא ידע על מאחורי הקלעים"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

בארה"ב בפרט ואוהבי הכדורסל בכלל ממשיכים להתענג על כל רקע מהדוקו "הריקוד האחרון" המספק הצצה מרתקת מבפנים לתקופתו של מייקל ג'ורדן עם שיקגו בולס. הן לאלה שגדלו בתקופת שלטונו של ג'ורדן ב-NBA וגם לדור הצעיר. האחרון שדיבר על כך היה זלאטן איברהימוביץ. בתו של ג'ורדן, יסמין, נכנסת לקטגוריה השנייה.

 
 
יסמין, בת 27, נולדה ב-1992, ממש באמצע הקריירה של אביה. כשפרש לאחר עונת 2002/03, הייתה רק בת עשר. כעת יסמין מדברת לראשונה על הסדרה ומספרת כי כעת יכלה להעריך סוף סוף עד כמה הייתה מוצלחת הקריירה של אביה.
 
 
"הייתי כל כך צעירה כשזה קרה", אמרה יסמין בראיון ל-CBS שיקאגו. "עבור אנשים אתה אגדת כדורסל, זה מי שאתה, כשאני ואחיי ראינו בך אבא. עכשיו זה כמו 'או.קיי, אני מבינה את זה'. אני מבינה למה אתה נחשב לכדורסלן הטוב בהיסטוריה. למה כולם כל כך מוקסמים ממך או זועמים עלייך".
 

לג'ורדן יש שני בנים נוספים מאשתו הראשונה, ויסמין היא הצעירה מכולם. ג'פרי ומרקוס כבר אמרו שהם מחכים בקוצר רוח לכל הפרקים הבאים. הם, בניגוד אליה, כן זוכרים חלקים גדולים יותר מזמנו של ג'ורדן עם הבולס, ועבורם זה כיף גדול לחוות זאת מחדש. מרקוס אמר: "לא זו בלבד שהיא נהדרת לילדים הצעירים שמעולם לא ראו את אבי משחק, היא גם טובה עבור מי שלא ממש הבין את כל מה שקרה מאחורי הקלעים". לצערינו, הסדרה תגיע לסיומה עם פרקים 9 ו-10 שישודרו ביום ראשון הקרוב.

 

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי