כוכבי ליגת העל מתמוגגים מהסדרה על ג'ורדן: "הכי טובה שראינו"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | ROBERT SULLIVAN/AFP via Getty Images

'הריקוד האחרון' הגיעה לסיומה והכדורגלנים לא נשארו אדישים. דגני: "אופי וכישרון יצרו מפלצת". ניצן הפתיע: "כולם רוצים להיות מייקל, אני רוצה להיות דריק רוז". וגם: התגובות של בן חיים, ורד ודוידזאדה

(גודל טקסט)

אתמול (שני) הגיעה לסיומה הסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן, 'הריקוד האחרון', שחולקה לעשרה פרקים וסיפקה הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של עונתו האחרונה של "הוד אווירותו" במדי שיקגו בולס. הסדרה המשובחת שברה שיאי רייטינג ברחבי העולם וגם כוכבי ליגת העל בכדורגל לא נשארו אדישים לגדולתו של ג'ורדן, שכידוע זכה עם הבולס בשש אליפויות ונחשב לגדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים.

"צמרמורת", כתב אופיר דוידזאדה ממכבי תל אביב בעמוד האינסטגרם שלו. טל בן חיים לא הסתיר את התרגשותו לפני שצפה בשני פרקי הסיום ודרש "שקט, דממה!". לאחר שסיים לראות, החלוץ הבהיר: "הסדרה הכי טובה שראיתי".

גם קפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, התמוגג מג'ורדן: "הכי גדול שהיה!!! השילוב הכי מושלם של כישרון ואופי יצר מפלצת! סדרת הספורט הכי טובה שראיתי עד היום. נהניתי מכל רגע. תודה מייקל". עידן ורד מבית"ר ירושלים כתב "תודה" והוסיף תמונה של נעלי אולסטאר עם דמותו של ג'ורדן: "הזוג האהוב עליי".

איתמר ניצן מבית"ר ירושלים הביע דעה שונה: "בימים שכולם רוצים להיות מייקל ג'ורדן אני רוצה להיות דריק רוז. זה קל ולגיטימי לאהוב את הגדול מכולם, אבל למצוא את ההשראה מספורטאים שהם גיבורים טרגיים שהתגברו על הקשיים שלהם הרבה יותר מושך אותי. רוז הוא אחד הגדולים שבהם".


(עמוד האינסטגרם של אוראל דגני)

(עמוד האינסטגרם של עידן ורד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי