חושבת קדימה: בוסטון צפויה להציע לטייטום חוזה מקסימום

ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום | Maddie Meyer/Getty Images

לפי דיווח בארה"ב, כוכב הסלטיקס שצמח למעמד של אול-סטאר בעונה הנוכחית צפוי לקבל שדרוג בחוזה המסתיים שלו, כשבקבוצה מקווים שיוביל אותם חזרה לימי הזוהר

(גודל טקסט)

ב-NBA מחכים להכרעה בנוגע לחידוש העונה שצפויה ליפול ביום חמישי הקרוב, אך בבוסטון סלטיקס כבר חושבים על השנה הבאה ועל פי דיווח בארצות הברית אתמול (שבת), הכוכב הצעיר של הירוקים-לבנים, ג'ייסון טייטום, צפוי לקבל הצעה לחוזה מקסימום שיבטיח את המשך דרכו בקבוצה.

טייטום הוא הסופר-סטאר שבוסטון קיוותה לקבל כשהעבירה את פול פירס וקווין גארנט לברוקלין תמורת מספר בחירות דראפט אי שם ב-2013 וכיום, הסמול פורוורד הופך להיות השחקן שעשוי להוביל את הסלטיקס לאליפות ראשונה מאז 2008. לכן, כתב ESPN בריאן ווינדהורסט טען: "בשביל זה הם יצטרכו לשלם לו בהתאם. רוב הסיכויים שיקבל חוזה מקסימום, הם יהמרו עליו בתור השחקן הזה".

הסלטיקס הבטיחו את עתידם של נבחרי הדראפט שקדמו לטייטום, כשהחתימו את מרכוס סמארט על הארכת חוזה לארבע שנים בקיץ 2018 ולפני העונה הנוכחית שדרגו את שכרו של ג'יילן בראון מדרגה של רוקי ל-115 מיליון, תמורת הארכת חוזהו לארבע עונות נוספות. כעת אמור להגיע תורו של טייטום לזכות לשדרוג, אם כי הירידה הצפויה בתקרת השכר בעונה הבאה בעקבות משבר הקורונה עלולה להקשות על בוסטון לרקום הצעה שתספק את הכוכב שלה.

עד שהעונה הנוכחית נעצרה, טייטום בן ה-22 הפך לשחקן המפתח של הסלטיקס ואף הגיע למעמד של אול-סטאר, בזכות ממוצעים של 23.6 נקודות, 7.1 כדורים חוזרים ו-39.8% דיוק בזריקות לשלוש.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי