דיווח: אירווינג הציע לשחקנים להקים ליגה במקום ה-NBA

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | Mike Stobe/Getty Images

כוכב ברוקלין נטס, אולי בכיר המתנגדים להשלים את עונת 2019/20 בחודש הבא, זעם על פרסום הידיעה ועזב בכעס את קבוצת הוואטסאפ עם השחקנים

(גודל טקסט)

קיירי אירווינג מוביל כ-80 שחקני NBA שמתנגדים לחידוש העונה, זה כבר נודע לפני מספר ימים, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) נחשף שכוכב ברוקלין נטס אף הציע להקים ליגה חדשה שתתחרה ב-NBA.

אירווינג, כך דווח, הוא בכיר המתנגדים לחידוש הליגה בחודש הבא בדיסניוורלד באורלנדו, לא רק בשל החשש מפציעות ו/או הידבקות בנגיף קורונה במתחם הסגור, אלא גם כדי שחזרת הליגה לא תסיט את תשומת לב מההפגנות נגד הגזענות והאלימות המשטרתית שהחלו לאחר הריגת ג'ורג' פלויד על ידי שוטר בחודש שעבר.

בסוף השבוע אירווינג ועשרות משחקני ה-NBA ערכו שיחת וידאו לקראת חזרת הקבוצות לאימונים והחזרה לשגרה וכעת פורסם לראשונה כי במהלכה כוכב הנטס הציע בין שלל הרעיונות גם את האפשרות לפתות ליגה חדשה, במקביל לזו שתיערך הקיץ באורלנדו וייתכן שגם לא בתגובה ל"ליגת הבועה". אירווינג, יש לציין, הכחיש את הידיעה ועל פי דיווחים מהשעה האחרונה אף עזב בזעם את קבוצת הוואטסאפ, מה שמחזק את הפרסום כי מדובר ברעיון שלו שהודלף. 

כפי שפרסמנו הבוקר בנוסף, ב-NBA יאפשרו לכל מתנגדי חזרת הליגה לא להופיע להמשך עונת 2019/20 מסוף החודש הבא וזאת בתנאי שהם יודיעו על כך עד השבוע הבא (24.6). על פי המסתמן, החל מה-9.7 יגיעו קבוצות לאורלנדו וייכנסו למתחם שיארח אותם בשבועות הבאים, כאשר הפלייאוף מתוכנן להתחיל ב-17 באוגוסט.




אירווינג ולברון ג'יימס. כוכב הנטס זעם על ההדלפה (Mike Stobe/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי